Filtry

Filtrování je jednou z důležitých funkcí v Bidding Foxu. Umožňuje vám vytvořit výběry produktů podle vámi nastavených parametrů. Bidding Fox můžete používat když máte malý e-shop o několika desítkách produktů, ale i když má váš e-shop desítky tisíc produktů. Ve vašem feedu i v biddingu se budete mnohem lépe orientovat právě pomocí filtrů. 

Články na téma Filtry

Na podstránku Produkty jsme přidali histogramy. Na první pohled vidíte, jak jsou hodnoty produktů ve feedu rozložené. Pomůžou vám rychleji získat přehled o feedu nebo biddingu.

Využijte nové možnosti filtrování produktů v Bidding Foxu. 

Nedávno jsme do aplikace přidali možnost ručního biddování. Které využijete v případě, když potřebujete některé produkty rychle nabiddovat nebo udržet za každou cenu na první pozici. Ale nechcete kvůli tomu upravovat celou strategii, protože by to ovlivnilo spoustu dalších produktů. K ručnímu biddingu přibyly ještě dva filtry- nastavený a aktivní. Jaký je mezi nimi rozdíl? 

Dali jsme vám chvíli na rozkoukání v nových aktualizacích a máme tady další. Tentokrát jsme se zaměřili na možnosti filtrování na podstránce Produkty. To vám odteď umožní rychleji poznat spuštěné a pozastavené strategie. Přidali jsme několik filtrů, které vám zobrazí produkty bez vyplněné dostupnosti, či např. zobrazí produkty přidané do feedu za posledních sedm dní. Produkty také můžete nově seřadit podle data vytvoření. Navíc si kombinace filtrů, které používáte nejčastěji, můžete uložit.

V první části jsme si představili změny v diagnostice Bidding Fox. Na tyto změny navazuje sekce Produkty, která také prošla výraznými vylepšeními, jenž si představíme v následujícím článku.