Skladová dostupnost zboží je jedním z parametrů nabídek e-shopů. Najdete ji v XMLfeedu jako element DELIVERY_DATE. Pro zákazníky e-shopů je doba dodání zboží důležitá a často je to jeden z rozhodujících faktorů, jestli nakoupí nebo ne.
Na konci listopadu proběhl poslední release v tomto roce, který obsahoval například rozšíření v nastavení strategií nebo nový přehled filtrů s možností importu či exportu. Projdeme si, co všechno je nové a ukážeme si, jak na to.
Chtěl jsem navázat na minulý přehled dárků GIFT. Připravil jsem si praktické využití, vytvořil pro vás makro... a zjistil, že informace získávám zbytečně složitě. Stačí se pořádně podívat do aplikace Bidding Fox, na stránku monitoring Konkurence. Pojďme se tedy spolu zamyslet, k čemu by informace z přehledu konkurence mohl využít vendor .
Poslední (tý)dny se „bavím“ reportingem – stahováním dat, nasazováním do firemních procesů, tím aby informace z nich lidé skutečně používali… A tak mne zaujaly nové vychytávky v reportech z aplikace Bidding Fox . Např. report do HTML mi přijde hodně užitečný. Jeho užitek má hloubku větší, než by se mohlo zdát na první pohled. Rád bych s Vámi o své postřehy podělil.