Zboží.cz

Zboží.cz je druhým největším cenovým srovnávačem v České republice. Stejně jako Heureka poskytuje zákazníkům ucelené informace o produktech. Ulehčuje a zpřehledňuje nakupování na internetu. Pro srovnávání jednotlivých e-shopů využívá filtrování, specifikaci produktů, porovnávání ceny, dostupnost produktů a dalších faktorů.

Články na téma Zboží.cz

Duben je za námi a pro Bidding Fox to byl opravdu nabitý měsíc. Byli jsme se podívat na E-commerce Expu v Krakově, uspořádali Mergado + Bidding MeetUp, představili řečníky PROBIDDINGU 2019 a napsali několik článků o aplikaci. A to není všechno. 

Zboží.cz v únoru oznámilo změnu způsobu měření konverzí. Úprava se týká všech e-shopů, které tento cenový srovnávač využívají. Pro správné fungování Bidding Foxu, Mergada a dalších aplikací, je třeba nasadit nový kód měření konverzí na e-shop a v aplikaci vyplnit token pro API. Udělali jste nezbytné úpravy, aby vše fungovalo tak, jak má?

Zajímá vás, jaké informace najdete v reportech od Zboží.cz? Podívejte se na 5. díl z videorubriky Just Bidding, který vzniká ve spolupráci s Mergadem. Dozvíte se spoustu informací o datech z reportů a proč je nezbytné nastavit standardní měření konverzí.

Březen se nesl v duchu úpravy způsobu měření konverzí na Zboží.cz, vyhlášení nejlepších Shopů roku 2018 a představení 1. konference o biddingu - PROBIDDING 2019. Podívejte se, jaké novinky se objevily na Heurece, Zboží.cz a v Bidding Foxu.

Ve Zboží.cz v únoru upravili způsob měření konverzí a uživatelům zpřístupnili API. Díky této změně budete mít lepší přehled o vašich prodejích a přesnější data. Proto je ale třeba ve všech aplikacích, které využívají informace ze Zboží.cz vyplnit klíč k API, aby mohly správně pracovat. Podívejte se, jak na to v Bidding Fox Elements.

Ve Zboží.cz nedávno upravili způsob měření konverzí. Změna se dotkne i nastavení Bidding Foxu, protože s měřením konverzí pracuje. Do 1. 4. je třeba nastavit klíč k API a ID provozovny, abyste mohli automaticky biddovat dál. Tady je návod jak na to.