Zboží.cz

Zboží.cz je druhým největším cenovým srovnávačem v České republice. Stejně jako Heureka poskytuje zákazníkům ucelené informace o produktech. Ulehčuje a zpřehledňuje nakupování na internetu. Pro srovnávání jednotlivých e-shopů využívá filtrování, specifikaci produktů, porovnávání ceny, dostupnost produktů a dalších faktorů.

Články na téma Zboží.cz

Ve Zboží.cz nedávno upravili způsob měření konverzí. Změna se dotkne i nastavení Bidding Foxu, protože s měřením konverzí pracuje. Do 1. 4. je třeba nastavit klíč k API a ID provozovny, abyste mohli automaticky biddovat dál. Tady je návod jak na to.

Heureka shrnula všechny změny v Ověřeno zákazníky, Zboží.cz upravilo způsob měření konverzí a Bidding Fox má vylepšenou diagnostiku. To jsou tři největší novinky, které se staly v únoru. Je jich ale mnohem víc. Pojďme na to.

Zboží.cz bude od 1. 4. měřit konverze jiným způsobem než doteď. Co díky této změně získáte a jaké úpravy budete muset udělat? 

Je začátek února a to znamená, že je čas na další Bidding Fox News. Pojďte se podívat, co přinesl první měsíc tohoto roku na Heureku, Zboží.cz a do Bidding Foxu.

Jaké novinky přinesl rok 2018 v Bidding Foxu a na Heurece, jsme si připomněli v předešlých článcích. Pojďme se podívat na Zboží.cz. Srovnávač, na kterém se Bidding Fox vloni naučil automaticky biddovat.

Chcete mít po vánočním objednávkovém shonu klid a proto mezi svátky vypínáte reklamu? Víte, že se tím můžete připravit o spoustu objednávek? Na Zboží.cz vloni mezi svátky klesly konverze v průměru jen o 14 %, ve srovnání s prvním prosincovým týdnem. Takže i po Vánocích lidi nakupují ve velkém a vy byste se tak připravili o velký počet objednávek. Jak tedy nastavit e-shop?