Články na téma Novinky ze srovnávačů

Blížící se začátek nového školního roku přinese změny nejen do života dětí, ale také e-shopařů a správců inzerce. Heureka aktualizuje ceník prokliků jak pro český, tak i slovenský portál.
 

Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?

Heureka vylepšuje své služby, aby byly co nejpřehlednější a uživatelé jich využívali co nejčastěji. Nezaměřují se jen na úpravy pro zákazníky obchodů, ale i pro samotné e-shopaře. Podívejte se, jak vypadá nový formulář pro úpravu e-shopů.

Heureka neustále pracuje na tom, aby e-shopům přiváděla víc zákazníků. Z boxu doporučených obchodů na Heurece do e-shopů přichází 44 % zákazníků a díky biddingu se prokliky zvýší průměrně o 69 %. To jsou dobré důvody proč se zapojit do PPC režimu. Podívejte se, jak vypadá jejich poslední úprava - nové zobrazení boxu s doporučenými obchody.

Zboží.cz v únoru oznámilo změnu způsobu měření konverzí. Úprava se týká všech e-shopů, které tento cenový srovnávač využívají. Pro správné fungování Bidding Foxu, Mergada a dalších aplikací, je třeba nasadit nový kód měření konverzí na e-shop a v aplikaci vyplnit token pro API. Udělali jste nezbytné úpravy, aby vše fungovalo tak, jak má?

S administrací e-shopu na Heurece jistě pracujete každý den. Heureka vydala několik novinek, které vám práci v ní ulehčí. Podívejte se s námi na nové, jednodušší a přehlednější menu.