Jste zde

Jak funguje nástroj Bidding Fox Elements

Bidding Fox Elements je nástroj, který poskytuje další informace o inzerci prostřednictvím stovek elementů. Pracuje nejen se statistickými daty ze srovnávačů zboží a Google Analytics ale i s informacemi o počasí, měnových kurzech a podobně. Získané údaje vám pomohou s přesnějším cílením inzerce, automatizací nebo doplněním nových dat do feedu, čím zvýšíte výkonnost e-shopu.

V případě statistických dat poskytuje aplikace údaje za jeden, sedm nebo třicet dní. Zůstává na vašem zvážení a preferencích, které období se rozhodnete sledovat.

Zapněte si nástroj Bidding Fox Elements na 30 dní zdarma a vyzkoušejte, co všechno dokáže.

Aktivujte v Mergado store

Co s Bidding Fox Elements získáte

  • Doplnění nových dat do XML feedu.
  • Přesnější cílení inzerce díky získaným informacím.
  • Přehled o oblíbenosti zboží.
  • Odhalíte produkty, o které je velký zájem a o které naopak ne.
  • Pomáhá objevit chyby v nastavení.
  • Monitoring konkurenčních nabídek.
  • Statistická data za jeden, sedm a třicet dní.

S jakými daty Bidding Fox Elements pracuje

  • Heureka statistické XML z měření konverzí.
  • Heureka Sortiment report.
  • Google Analytics.
  • Informace o produktech.
  • Datum a čas.
  • Aktuální předpověď počasí vybraných míst (CZ, SK, PL, DE).
  • Kurzy měn.
  • Data z karet produktů na Zboží.cz a Heureka.
  • Statistiky Zboží.cz.

Jak funguje

Po zapnutí aplikace vyberete a aktivujete elementy, se kterými chcete pracovat a následně je můžete použít v Mergadu. Na základě dat z elementů nastavíte produktům bidding, přidáte dárek, upravíte intenzitu
biddingu podle aktuálního počasí a další specifické úpravy.

Možností je nespočet a kreativitě se meze nekladou. Data jsou využitelná i v dalších aplikacích, jako je například Bidding Fox a Pricing Fox.

Pro inspiraci navštivte náš blog

 

Vyzkoušejte Bidding Fox Elements na 30 dní zdarma.

Aktivujte v Mergado store

 

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.