Jste zde

Jak funguje nástroj Bidding Fox Elements

Bidding Fox Elements je nástroj, který poskytuje další informace o inzerci prostřednictvím stovek elementů. Pracuje nejen se statistickými daty ze srovnávačů zboží a Google Analytics ale i s informacemi o počasí, měnových kurzech a podobně. Získané údaje vám pomohou s přesnějším cílením inzerce, automatizací nebo doplněním nových dat do feedu, čím zvýšíte výkonnost e-shopu.

V případě statistických dat poskytuje aplikace údaje za jeden, sedm nebo třicet dní. Zůstává na vašem zvážení a preferencích, které období se rozhodnete sledovat.

Zapněte si nástroj Bidding Fox Elements na 30 dní zdarma a vyzkoušejte, co všechno dokáže.

Aktivujte v Mergado store

Co s Bidding Fox Elements získáte

  • Doplnění nových dat do XML feedu.
  • Přesnější cílení inzerce díky získaným informacím.
  • Přehled o oblíbenosti zboží.
  • Odhalíte produkty, o které je velký zájem a o které naopak ne.
  • Pomáhá objevit chyby v nastavení.
  • Monitoring konkurenčních nabídek.
  • Statistická data za jeden, sedm a třicet dní.

S jakými daty Bidding Fox Elements pracuje

  • Heureka statistické XML z měření konverzí.
  • Heureka Sortiment report.
  • Google Analytics.
  • Informace o produktech.
  • Datum a čas.
  • Aktuální předpověď počasí vybraných míst (CZ, SK, PL, DE).
  • Kurzy měn.
  • Data z karet produktů na Zboží.cz a Heureka.
  • Statistiky Zboží.cz.

Jak funguje

Po zapnutí aplikace vyberete a aktivujete elementy, se kterými chcete pracovat a následně je můžete použít v Mergadu. Na základě dat z elementů nastavíte produktům bidding, přidáte dárek, upravíte intenzitu
biddingu podle aktuálního počasí a další specifické úpravy.

Možností je nespočet a kreativitě se meze nekladou. Data jsou využitelná i v dalších aplikacích, jako je například Bidding Fox a Pricing Fox.

Pro inspiraci navštivte náš blog

 

Vyzkoušejte Bidding Fox Elements na 30 dní zdarma.

Aktivujte v Mergado store

 

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.