Novinky

Bidding Fox se neustále posunuje dál a přibývají v něm nové funkce. Jaké to jsou a jak s nimi můžete pracovat se dozvíte v následujících článcích.

Články na téma Novinky

Máme tady červenec. Dnes oficiálně začaly prázdniny, všichni vyrážejí k vodě a na dovolené. My v kanceláři zapínáme klimatizaci a užíváme si příjemný chládek. A co vy? Vzali jste si dovolenou, nebo si užíváte vychlazené kanceláře? Tak nebo tak, připravili jsme pro vás shrnutí novinek z Bidding Foxu a Heureky, které se objevily v průběhu června.

Taky vám měsíce utíkají spíš jako týdny? Nám tedy ano. Ani jsme se pořádně nestačili rozkoukat po PROBIDDINGU a už tu máme červen. Pojďme si ale ještě shrnout, co se v Bidding Foxu během května odehrálo. 

Duben je za námi a pro Bidding Fox to byl opravdu nabitý měsíc. Byli jsme se podívat na E-commerce Expu v Krakově, uspořádali Mergado + Bidding MeetUp, představili řečníky PROBIDDINGU 2019 a napsali několik článků o aplikaci. A to není všechno. 

Filtrování je důležitou součástí aplikace a každý ho používá trochu jinak. Neustále ho vylepšujeme a přidáváme nové funkce, aby všichni uživatelé našli to, co potřebují. Od teď můžete v aplikaci vyhledávat více než jeden produkt. Podle názvu, kategorie, dárku atd. Podívejte se, jak na to.

Heureka neustále pracuje na tom, aby e-shopům přiváděla víc zákazníků. Z boxu doporučených obchodů na Heurece do e-shopů přichází 44 % zákazníků a díky biddingu se prokliky zvýší průměrně o 69 %. To jsou dobré důvody proč se zapojit do PPC režimu. Podívejte se, jak vypadá jejich poslední úprava - nové zobrazení boxu s doporučenými obchody.

S administrací e-shopu na Heurece jistě pracujete každý den. Heureka vydala několik novinek, které vám práci v ní ulehčí. Podívejte se s námi na nové, jednodušší a přehlednější menu.