Jste zde

Bidding Fox Change log

Všechny důležité změny v aplikaci Bidding Fox budeme stručně udržovat zde. Podrobnější variantu najdete na této adrese https://forum.mergado.cz/t/ze-zivota-lisaka-bidding-fox-live/62/1000

2020-04-08 #7.2.0

  • Nové filtry produktů - rozšířili jsme možnosti filtrování podle nabídek konkurentů
  • Upravená rychlá editace strategie - přidané max. CPC v % a oprava zpracování chyb ve formuláři
  • Detail strategie - zpřehledněn výpis nastavení strategie
  • Exporty - informáční hláška o dokončení exportu se nově zobrazuje pouze uživateli, který export vytvořil
  • Výpis strategií - nová možnost prokliknout se z metrik strategie přímo na odpovídající produkty, seřazených podle zvolené metriky
  • Nastavení projektu - nová možnost nastavení výchozí hodnoty DPH, která se automaticky předvybere při tvorbě nové strategie

2020-02-05 #7.1.0

  • Nová funkce - možnost nastavit ke strategii její rozpočet (počet prokliků/objednávek, max. obrat/náklady)
  • Změna vzhledu formuláře pro editaci/přidání strategie s cílem zpřehlednění celé stránky
  • Vylepšené HTML exporty produktů - přidané náhledové obrázky, aktivní prokliky adres atd.
  • Konkurence - přidána možnost srovnání konkurenta s mým eshopem
  • Oprava vyhledávání konkurence - hledání dle identifikátoru eshopu nyní nerozlišuje velikost písmen

2020-01-20 #7.0.0

  • Nová funkce - možnost použití uložených filtrů jako výběru produktů pro biddingové strategie
  • Nová stránka Strategie - seznam strategií si vysloužil vlastní stránku s lehkým redesignem
  • Změna vzhledu hlavní stránky - místo seznamu strategií jsme přidali nové grafy s přehledy o vašem sortimentu
  • Menší změny a opravy napříč celou aplikací

2019-12-04 #6.10.1

  • Opravný release - chyby při aplikaci pravidel a filtrování produktů "od-do"

2019-11-26 #6.10.0

  • Nové možnosti v nastavení strategií - "Nebiddovat, kde jsem na top pozici s Heureka košíkem" a "Maximální CPC z ceny produktu"
  • Nově se aplikace nesnaží měnit CPC, pokud eshop ztratí Ověřeno zákazníky
  • Nové upozornění - v nejbližší době dojde kredit. V nastavení projektu je možné si nastavit, kolik dní před vyčerpáním kreditu vás má upozornit.
  • Nový přehled uložených produktových filtrů s možností Importu a Exportu
  • Migrace aplikace do Kubernetes

2019-11-13 #6.9.1

  • Rozšířené naformátování HTML exportů
  • Oprava chyby s filtrováním produktů

2019-11-07 #6.9.0

  • Nový vzhled stránky Reporty.

  • Nově si můžete vybrat u všech exportu v jakém formátu je chcete stáhnout (mimo aktuálního CSV jsme přidali také XLS a HTML).
  • Filtrování na stránce Produkty nově mění také URL adresu stránky.
  • Na stránce Produkty můžete nově exportovat pouze data konkurentů. Do tohoto exportu se zahrnou všechny sledované eshopy.

2019-10-16 #6.8.0

  • Nově je možné všechny chybové zprávy, které se zobrazují na hlavní stránce, úplně skrýt přes zavírací tlačítko a případně také kompletně zrušit kontrolu opakujícího se problému (tzn. i zasílání emailových notifikací).

  • Na stránce Nastavení je nově tlačítko „Nastavit všechny notifikace“, kde je kompletní přehled všech upozornění, které aplikace zobrazuje, včetně možnosti je vypnout či skrýt.

  • Implementace technologie WebSocket – automatická aktualizace dat na frontendu bez nutnosti obnovovat stránku.

2019-10-02 #6.7.0

  • Nová možnost nastavení strategie – opakované automatické spouštění/pozastavení strategie

  • Na stránce Nastavení u projektů Zboží.cz je nyní nově tlačítko pro otestování zadaných přístupových údajů do API

  • Nový filtr na stránce Události – „Zobrazené v grafu“

2019-09-25 #6.6.0

  • Nová možnost v nastavení strategie – Testovací strategie

  • Redesign formulářových políček pro zadávaní datumů

  • Nové upozornění pokud je v administraci Heureky nastavený jiný feed, než je ten výstupní z Mergada

  • Nové upozornění pokud nikdo nestahuje výstupní feed

  • Úprava ceníku prokliků na Zboží.cz

2019-09-09 #6.5.0

  • Nová stránka s detailem konkurenta s podrobnými informacemi, včetně vývoje v čase u sledovaných eshopů

2019-08-14 #6.4.0

  • Nový produktový filtr – TOP produkty kategorie

  • Na hlavní straně je nově možné seřadit tabulku se strategiemi podle jednotlivých sloupců

  • Přidali jsme možnost automatického zasílání exportů na mail s nastavitelnout periodicitou

2019-07-17 #6.3.0

  • Přidané sledování u vlastních diagnostik – možnost automaticky vytvořit Událost (včetně zaslání notifikačního emailu) při poklesu počtu produktů nad/pod nastavený limit

  • Lehký redesign úvodní stránky

  • Přidaná export konkurence do CSV a PDF

  • Možnost vytvořit statický CSV export – ten poté funguje na vytvořené URL adrese po neomezenou dobu

2019-07-17 #6.2.0

  • Nová stránka Konkurence a přehled konkurenčních nabídek na seznamu produktů

  • Zrychlení aplikování pravidel

  • Menší úpravy ve vyhledávání produktů (např. nerozlišování velikosti písmen u napovídače)

2019-05-19 #6.1.0

  • Vyhledávání produktů – přidaná možnost pokročilého vyhledávání pomocí dotazu

  • Možnost párování statistik z GA podle ITEM_ID místo vstupní stránky

  • Nový diagnostický boxík v detailu strategie

2019-04-12 #6.0.0

  • Přechod na nové Zboží.cz API

  • Přehled TOP produktů v detailu strategie

  • Nově měníme URL při průchodu aplikací, takže můžete například posílat odkazy vašim klientům a Bidding Fox se otevře na správné stránce

  • Vyhledávání produktů – možnost zadat více hodnot do fulltextových políček (chovají se jako logické NEBO)

2019-04-04 #5.12.0

  • Nový validátor v diagnostice – V biddingu ale bez prokliku

  • Nová sekce na stránce Nastavení – Přehled sledovaných událostí

2019-03-20 #5.10.0

  • Nové validátory v diagnostice – Vypadnutí z biddingu, Soutěžení s jiným automatem, Změna CPC za Bidding Foxem, Podvodné kliky

  • Validace Zboží.cz API tokenu

2019-03-05 #5.9.0

  • Události – možnost automatického zasílání notifikace na email

  • Události – přečtené/nepřečtené, možnost označit všechny jako přečtené, odznáček s počtem nepřečtených událostí v hlavním menu

2019-02-20 #5.8.0

  • Možno změny boxíků, které se zobrazují na úvodní stránce Diagnostik a pořadí u vlastních diagnostik

  • Automatické vytváření události při releasu nových verzí Mergada

  • Příprava na nové Zboží.cz API

2019-02-06 #5.7.0

  • Nápověda k správnému nastavení Google Analytics v průvodci prvním spuštěním

  • Možnost sledovat diagnostiky – automatické vytvoření Události při změně hodnoty nad/pod nastavený limit

  • Upozornění u produktů které nejsou biddované kvůli nastavení „Nebiddovat položky do 5. místa podle ceny“

     

2019-01-16 #5.6.0

  • Nový „Stroj času“ na stránce Diagnostika – možnost zobrazit záznamy z minulosti

  • Nová sekce diagnostiky – Validátory

  • Kontrola jestli je CPC element na výstupu skrytý

  • Automatické vytvoření události při změně biddovací strategie

  • Možnost zobrazit událost v grafech napříč. celou aplikací

2019-01-09 #5.5.0

  • Rozšíření CSV exportu produktů o statistiky a další informace

  • Možnost změnit období za které se zobrazují data v grafech na hlavní stránce

  • Možnost smazání, resp. editace štítků u Událostí

  • Nový produktový filtr – produkty, které jsou mimo bidding kvůli vysoké ceně proti ostatním

2018-11-28 #5.4.0

  • Nasazení PHPStan na backendu

  • Nová stránka Události – projektový deník s možností zaznamenávání všech důležitých milníků

2018-10-31 #5.3.0

  • Reporty – možnost zasílání týdenních, 14 denních nebo měsíčních reportů a možnost zasílání srovnávacích reportů

2018-10-15 #5.2.0

  • Možnost hromadné úpravy strategií

  • Nová možnost nastavení strategie – u Zboží.cz nastavení koeficientu pro výpočet MAX_CPC_SEARCH

2018-10-03 #5.1.0

  • Zrychlení bidovacích pravidel

  • Detail strategie – graf s přehledem, kolik produktů splňuje cíl strategie

  • Nápověda u produktů, které nesplňují cíl strategie

  • Možnost nastavení zpětné fakturace v nastavení projektu

2018-09-17 #5.0.0

  • Přidána podpora Zboží.cz

2018-08-23 #4.10.0

  • Ke grafům přibyla možnost stáhnout do PNG obrázku

  • Proklikávatelné řádky v přehledu na stránce Diagnostika

  • Do CSV exportu produktů přidán sloupec s popularitou

  • Okno s možností přihlášení do newsletteru

2018-08-08 #4.9.0

  • Přidány grafy s historickým průběh některých diagnostik

  • Možnost roztáhnout jednotlivé sekce na stránce Diagnostika

  • Diagnostika Popularita produktů – možnost export do CSV a textové shrnutí

  • Na hlavní stránce přidány grafy s vývojem počtu produktů v čase

2018-07-23 #4.8.0

  • Zrychlení aplikace pravidel na straně BF

  • Nová diagnostika – Popularita produktů

  • Přidán příznak, že produkt má nastavený manuální bidding, příp. max. CPC

  • Histogramy hodnot v produktových filtrech

2018-07-09 #4.7.0

  • Update backendu na Laravel 5.6

  • Zobrazovat statistiky za posledních 30 dní na seznamu produktů a možnost filtrovat podle 30 denních statistik

  • Histogram nejčastějších dostupností ve feedu na stránce editace strategie

  • Diagnostika – doplněné tipy co dělat s nalezenými problémy

  • Vlastní diagnostiky – z uložených filtrů je možné vytvořit vlastní diagnostiku

2018-06-19 #4.6.0

  • Možnost porovnávání období na stránce Reporty

  • Možnost automatického zasílání Reportů na mail

  • Možnost vložení vlastního loga do hlavičky Reportů

2018-05-31 #4.5.0

  • Nová možnost nastavení strategie – automatické spuštění a zastavení strategie

  • Ořezávání UTM parametrů v párování statistik z Google Analytics

  • Hromadné uložení manuálních změn biddingu

2018-05-16 #4.4.0

  • Manuální nastavení biddingu a max. CPC

  • Nová stránka Reporty

  • Okno s vybranými novinkami po vydání nové verze

  • Nový vzhled widgetu

  • Předělané strategie – nově cílení pouze na pozici s možností nastavit max. PNO a CPC u všech strategií

  • Nová možnost nastavení strategie – Nesnižovat CPC po dosažení cíle

2018-04-11 #4.3.0

  • Nová možnost nastavení - zasílání notifikací na mail

  • Nová možnost nastaveni – upozornění na docházející kredit

  • Nově zobrazujeme v aplikaci data z produktového feedu jako např. výrobce, EAN, apod.

2018-03-27 #4.2.0

  • Předělané CSV exporty

  • Možnost uložení vlastního produktového filtru

2018-03-20 #4.1.0

  • Nová diagnostika – odpárovaný produkt

  • Možnost uložení produktového filtru

2018-02-08 #4.0.0

  • Nasazení ElasticSearch jako druhé databáze

  • Možnost volby zdroje pro prokliky a konverze

  • Nové produtkové filtry – Spuštěný PPC režim, Heureka URL kategorie, ITEM_ID a Mergado ID

  • Code splitting – rychlejší načítání frontendu aplikace

  • Průvodce prvním zapnutím

     

2017-12-08 #3.6.0

Přidáno

  • Stránka Nastavení - nastavení zdrojů obratu, nákladů a e-mailu pro zasílání upozornění

Upraveno

  • Stránka Detail produktu - nové informace a rozdělení do přehlednějších oddílů

2017-12-06 #3.5.0

Upraveno

  • Stránka Diagnostika - nové informace Varování a Doporučení, rozdělení do přehlednějších oddílů

2017-11-19

Přidáno

  • Stránka Detail produktu - zobrazení proč není produkt nabiddován

  • Redesign rozhraní

  • Častější získávání zdrojových dat

  • Častější aktualizace CPC

Upraveno

  • Stránka Produkty - přidány nové zdroje dat a filtry

2017-11-19

Přidáno

  • Stránka Detail produktu - zobrazení proč není produkt nabiddován

  • Redesign rozhraní

  • Častější získávání zdrojových dat

Upraveno

  • Stránka Produkty - přidány nové zdroje dat a filtry

2017-08-17

Přidáno

  • Stránka Detail produktu

Upraveno

  • Stránka Editace nastavení - přidán výpis další nastavení

2017-07-25

Upraveno

  • Hlavní strana - přidán seznam nastavení

Odstraněno

  • Stránka Nastavení

2017-07-11

Upraveno

  • Stránka Produkty - výpis do tabulky, filtrování, řazení a vyhledávání

2017-06-29

Upraveno

  • Vytváření a editace nastavení - ze dvou kroků je nyní vše na jedné straně

2017-06-23

Upraveno

  • Diagnostika - Zobrazení počtu nespárovaných produktů

2017-06-22

Upraveno

  • UI - převedeno na MUK

  • Zobrazení vysvětlení u neaktivních grafů v diagnostice

Přidáno

  • Možnost nastavit počáteční bidding při vytváření nastavení

  • Potvrzení před smazáním nastavení

2017-06-13

Upraveno

  • Algoritmus biddování

  • Graf na hlavní straně

  • Graf v diagnostice

Přidáno

  • Graf vývoje biddingu u jednotlivých produktů

  • Sloupec "Setting" do CSV exportu

2017-02-10

Upraveno

  • Stránkování na stránce produkty (první / poslední)

  • (CZ) Přeložen název výběru všech produktů: Všetky produkty -> Všechny produkty

  • Odstraněny zbytečné volby v strategii TOP

  • další úpravy na pozadí pro lepší udržování

Přidáno

  • Počet produktů ve výběrech na stránce nastavení


 

2016-10-19

Přidáno

  • Nápověda

Změněno

  • Upraveny drobnosti v rozhraní

  • Maximální CPC pro Heureka.sk = 4 €

2016-10-05

Přidáno

  • Notifikace v rozhraní Mergada při

    • nízkém kreditu

    • ztrátě certifikátu Ověřeno zákazníky

    • problémech propojení s Heurekou nebo Google Analytics

    • problémech se statistickými daty z Heureky

  • Při editaci nastavení se přednostně zobrazují již používané výběry.

Změněno

  • Upraven biddingový krok

2016-09-21

Přidáno

  • Nové strategie

    • držet nabídku jako první

    • udržovat pozici nabídky na 3. až 4. biddované pozici

  • Další drobná UI vylepšení.

Změněno

  • Nastavení rozděleno do dvou kroků místo jednoho dlouhého formuláře.

2016-09-07

Přidáno

  • Nová stránka s výpisem ovlivněných produktů s novým formátem výpisu.

  • Nové menu pro snažší navigaci mezi stránami aplikace.

  • Nastavení DPH pro produkty ve výběrech. Pro ČR i SK.

  • Vyřešen problém s Pop-up okny

  • Další drobná UI vylepšení.

Změněno

  • Z hlavní strany odstraněn seznam ovlivněných produktů. Výpis produktů jsme přesunuli na samostatnou stránku.

Odstraněno

  • Z diagramu na hlavní straně již nevede proklik na stránku diagnostiky. Odkaz najdete nově v menu.

2016-08-24

Přidáno

  • Nová nastavení

    • PNO - nastavte si jaký podíl nákladů na obratu je pro vás únosný.

    • Jak naložit s produkty, které překročí PNO? Pokud zvolíte skrýt. Skryji si do konce aktuálního měsíce a v novém se zase budou inzerovat.

    • Do Google Analytics posíláte tržby s DPH nebo bez?

    • Nebrat ohled na cenu konkurence.

    • Nebiddovat nabídky, kde jsme do 5. místa podle ceny. Taková nabídka je rovnou vidět. není potřeba rozklikávat "Další nabídky obchodů"

2016-08-11

Přidáno

  • Exporty do CSV v diagnostice a na hlavní straně

  • Výběry do Mergada pro jednotlivé problémy z diagnostiky

2016-07-27

Přidáno

  • Diagnostika proč nejsou produkty biddovány

  • Možnost více nastavení pro různé výběry

Upraveno

  • Změna grafu v přehledu na hlavní straně aplikace z výsečového grafu na Vennův diagram

2016-07-14

Přidáno

  • první verze biddingové automatu

  • nastavení maximální ceny prokliku (HEUREKA_CPC)

  • nastavení maximální dodací doby (DELIVERY_DATE) pro bidding

 

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.