Bidding Fox Credit je nástroj z lišácké dílny, který vám bude hlídat dostatek kreditu pro vaše e-shopy. Také získáte snadný přehled o tom, kolik a na jakém zbožáku je vám odečteno. Sami si jednotlivě nastavíte minimální výše kreditů, při jejichž dosažení vám aplikace odešle do Mergada a e-mailu upozornění. Mějte stále aktivní inzerci a přehled o kreditu ve všech svých e-shopech na jednom místě.
Začal nám rok 2020 a nabízí se shrnout předešlých 12 měsíců. Lišák udělal velké pokroky a mohli jste se s námi potkat na různých akcích. Dnes vám vypíšeme nejdůležitější události roku 2019 a nastíníme, co nás v nadcházejícím období čeká.
Srpen je za námi a podzim už pomalu klepe na dveře. V lišácké dílně vznikla nová appka na hlídání kreditů, Heureka má nový ceník prokliků. To nejsou jediné zajímavosti, které se v průběhu uplynulého měsíce staly. Vypíchli jsme pro vás to nejdůležitější, tak jdeme na to.
Každá aplikace musí být správně nastavená, aby mohla uživateli poskytnout ty nejlepší výsledky. To samé platí i pro nového člena lišáků Bidding Fox Credit. Shrnuli jsme pro vás to nejdůležitější.
Zamyslete se, kolik času zabírá pravidelné kontrolování kreditů všech klientů. A teď si představte, že to nemusíte dělat, úleva co? Pomůže vám s tím novinka Bidding Fox Credit.
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.