Analytika biddingu, která vám pomáhá s vyhodnocováním CPC, PNO, prokliků, tržeb a dalších ukazatelů. Díky analýze těchto ukazatelů bude vaše inzerce výkonnější a bude se vám lépe řídit.
Po delší odmlce přicházíme s novinkou, která vám přehledným způsobem zpřístupní množství užitečných dat. Detail strategie pro vás odteď bude jednou z nejdůležitějších stránek, díky které zkontrolujete nastavení vašich strategií, a nebo rovnou...
Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.