Jste zde

Diagnostika biddingu

Diagnostika v Bidding Foxu vám poskytne velké množství informací, které využijete pro lepší nastavení strategií. Mimo jiné, informace o tom, proč nejsou některé produkty zařazené v biddingu, které strategie splňují své nastavení a další. Diagnostika obsahuje souhrn problémů a varování, které Bidding Fox vidí u produktů zařazených alespoň v jedné z vašich strategií. Umí vám doporučit další nastavení strategií a můžete si nastavit své vlastní hodnoty diagnostiky.

Nástroj již nějakou dobu ukrývá možnost nastavení vlastních detekcí. Díky této šikovné vychytávce můžete sledovat cokoliv, co je pro váš e-shop stěžejní. Když si nastavíte upozornění do e-mailu a Mergada, budete o všech výkyvech okamžitě informováni...
Součástí Bidding Foxu je komplexní Diagnostika, díky které máte podrobný přehled o vašich produktech. Zjistíte tak například, kolik máte spárovaných produktů nebo kolik z nich dosáhlo maximálního CPC. Pokud vám v diagnostice chybí něco, co...
Víte, v jakém stavu je vaše biddovaná nabídka na srovnávači? Zjistěte, zda produkty dosahují uspokojivých výsledků a zda je můžete pro zákazníka zatraktivnit. Díky bezplatnému Bidding Auditu dokážete vylepšit slabé stránky svého sortimentu a zvýšit...
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Spustili jste poprvé aplikaci Bidding Fox? Nebo jste naskladnili nové zboží a nejste si jisti, jakou strategii aplikovat? Nastavte si testovací strategii a na několik dní či týdnů přeměňte Lišáka na analytický nástroj. Bez nutnosti biddingu.
Dali jste si práci s nastavením strategií biddingu a teď čekáte, kdy přijde nárůst objednávek. A pořád se nic neděje. V Bidding Foxu najdete obsáhlou diagnostiku, která produkty hlídá a díky ní máte k dispozici cenné informace pro optimalizaci. Mimo...
Do biddingu investujete čas a peníze s vidinou toho, že se vám zvýší počet objednávek a s ním i obrat. Ani bidování ale nemusí být zaručeným způsobem, který vždy vyjde. Bidding Fox vás umí upozornit na produkty, které splňují cíle strategie, ale...

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.