Diagnostika biddingu

Diagnostika produktů vám poskytne informace o tom, proč některé produkty nejsou v biddingu. Obsahuje souhrn problémů a varování, které Bidding Fox vidí u produktů zařazených alespoň v jedné z vašich strategií.

Články na téma Diagnostika biddingu

Ani o prázdninách ve vývoji Bidding Foxu nezahálíme a přidáváme nové a nové možnosti využití aplikace. Do diagnostiky jsme pro vás přidali pár novinek. Jaké to jsou?

Cílení, cena a dostupnost. Tři podstatné faktory, které ovlivňují inzerci na Heurece. Bidding Fox vám ve své diagnostice ukáže, na kterých pozicích si vedou vaše produkty nejlépe, kde byste mohli upravit cenu a jestli byste neměli prověřit, jakou dostupnost Heureka u vašich nabídek zobrazuje. 

Hodnoty CPC a PNO jsou v biddingu velmi podstatné. Mají ale svá úskalí. Jak s nimi můžete pracovat?

V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.

Bidding Fox zpracovává velké množství dat, která jsou užitečná i pro další práci s vaším feedem. Byla by škoda je nechat jen tak ležet na serverech a nevyužívat je. Proto je v aplikaci máte k dispozici. Jsou nedílnou součástí diagnostiky a ta pomáhá tomu, aby vaše inzerce byla ještě lepší než je teď.

V minulých článcích jsme vám představili novinky o našem lišákovi. Teď, pro lepší představu, vám je ukážeme ve videu. Vylepšení je hned několik, ale nemusíte se bát, video není dlouhé.