Diagnostika biddingu

Diagnostika v Bidding Foxu vám poskytne velké množství informací, které využijete pro lepší nastavení strategií. Mimo jiné, informace o tom, proč nejsou některé produkty zařazené v biddingu, které strategie splňují své nastavení a další. Diagnostika obsahuje souhrn problémů a varování, které Bidding Fox vidí u produktů zařazených alespoň v jedné z vašich strategií. Umí vám doporučit další nastavení strategií a můžete si nastavit své vlastní hodnoty diagnostiky.

Články na téma Diagnostika biddingu

Dali jste si práci s nastavením strategií biddingu a teď čekáte, kdy přijde nárůst objednávek. A pořád se nic neděje. V Bidding Foxu najdete obsáhlou diagnostiku, která produkty hlídá a díky ní máte k dispozici cenné informace pro optimalizaci. Mimo jiné zjistíte i to, jestli vaše produkty nevypadávají z biddingu. 

Do biddingu investujete čas a peníze s vidinou toho, že se vám zvýší počet objednávek a s ním i obrat. Ani bidování ale nemusí být zaručeným způsobem, který vždy vyjde. Bidding Fox vás umí upozornit na produkty, které splňují cíle strategie, ale nejsou u nich žádné prokliky. Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace. 

Bidingové automaty e-shopařům a markeťákům zjednodušují práci, šetří náklady a přivádí na e-shop víc zákazníků. Není divu, že jsou čím dál víc využívanou službou. V jedné kartě proti sobě může bidovat víc automatů. Bidding Fox vás na takové produkty upozorní a vy můžete upravit jejich strategii. Podívejte se, kde je najdete.

Řešíte u e-shopu nestandardní situace, které mají vliv na prodej a hodilo by se vám mít je zapsané u statistik v Bidding Foxu? Vytvořte vlastní události, které se propíšou do grafů a vy o nich budete mít vždy přehled. Jak na to? Podívejte se na návod.

Princip biddingu je postavený na nabízení ceny za proklik. Bidding Fox tuto nabídku automaticky upravuje. U některých produktů se může stát, že je CPC ovlivněno i mimo aplikaci. Jak problém poznáte?

Součástí Bidding Foxu je obsáhlá Diagnostika, díky které máte podrobný přehled o vašich produktech. Víte, kolik máte spárovaných produktů, kolik z nich dosáhlo maximálního CPC a mnoho dalších informací. Chybí vám v diagnostice něco, co pravidelně kontrolujete? Můžete si nastavit svoje vlastní metriky. Pojďme se společně podívat, jak na to.