Diagnostika biddingu

Diagnostika v Bidding Foxu vám poskytne velké množství informací, které využijete pro lepší nastavení strategií. Mimo jiné, informace o tom, proč nejsou některé produkty zařazené v biddingu, které strategie splňují své nastavení a další. Diagnostika obsahuje souhrn problémů a varování, které Bidding Fox vidí u produktů zařazených alespoň v jedné z vašich strategií. Umí vám doporučit další nastavení strategií a můžete si nastavit své vlastní hodnoty diagnostiky.

Články na téma Diagnostika biddingu

Zaznamenali jste propad nebo nárůst prokliků, odpárování velkého množství produktů nebo podobný problém? Všimli jste si toho pozdě nebo vůbec? Nastavte si propisování poklesu nebo nárůstu z Diagnostiky do Událostí a budete mít vždy přehled o tom, co se na zbožácích děje. Přečtěte si jak na to.

S Diagnostikou si hrajeme celkem často. Snažíme se ji neustále vylepšovat a přidávat nové funkce. Na základě vašich podnětů jsme přidali tyto novinky.

Nový graf v Analytice aplikace Bidding Fox Vám umožní získat lepší přehled o tom, jaký dopad má na tržby Vašeho e-shopu popularita zboží.

Ani o prázdninách ve vývoji Bidding Foxu nezahálíme a přidáváme nové a nové možnosti využití aplikace. Do diagnostiky jsme pro vás přidali pár novinek. Jaké to jsou?

Cílení, cena a dostupnost. Tři podstatné faktory, které ovlivňují inzerci na Heurece. Bidding Fox vám ve své diagnostice ukáže, na kterých pozicích si vedou vaše produkty nejlépe, kde byste mohli upravit cenu a jestli byste neměli prověřit, jakou dostupnost Heureka u vašich nabídek zobrazuje. 

Hodnoty CPC a PNO jsou v biddingu velmi podstatné. Mají ale svá úskalí. Jak s nimi můžete pracovat?