Bidding

Bidding je součást PPC reklamy, kdy inzerent platí za jednotlivé prokliky na jeho nabídku. Cílem je překonat konkurenční nabídku tak, aby cena byla co nejpříznivější. Bidding funguje na aukčním principu. Bidding Fox celý tento proces automatizuje a zjednodušuje vám práci.

Články na téma Bidding

Platba za proklik na zbožácích není žádnou novinkou. Lišák CPC nemusí jen čerpat, ale může jej i šetřit. V následujících řádcích poradíme pár tipů, které vám pomohou s kreditem zacházet šetrněji.

Zvyšujte výkonnost inzerce pomocí desítek nových elementů! Nejen automatický bidding, ale i vymazlený feed, mají vliv na růst vašich tržeb, proto je tady Bidding Fox Elements. Aktivujte si aplikaci, zvolte elementy, které jsou pro vaše produkty vhodné a čarujte s daty. 

Přemýšlíte, jestli má smysl se přidat na Heureku? Pokud prodáváte zboží, které nabízí i jiné e-shopy, odpověď zní - rozhodně ano! Být na Heurece je ale jen první krok. Následovat by mělo zviditelnění v boxu doporučovaných obchodů. Jak na to a co když to nejde?

Podívejte se na další ze záznamů z přednášek, které zazněly na PROBIDDINGu 2019. Poslechněte si, o čem mluvila Šárka Cihlová z agentury Red Media.

Na konferenci PROBIDDING v přednáškách zaznělo několik desítek velmi zajímavých myšlenek. My bychom se o ně rádi podělili i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Právě proto jsme pořídili záznamy a vy se na ně můžete podívat právě teď.

Na konferenci PROBIDDING 2019 zazněly opravdu zajímavé přednášky a my bychom byli neradi, aby o ně přišli ti, kteří se nemohli zúčastnit. Proto jsme pořídili záznamy a rádi bychom se s vámi o ně podělili.