Jste zde

Bidding

Bidding, někdy označovaný jako biding, je součást PPC reklamy, kdy inzerent platí za jednotlivé prokliky na jeho nabídku. Cílem je překonat konkurenční nabídku tak, aby cena byla co nejpříznivější. Bidding funguje na aukčním principu. Bidding Fox celý tento proces automatizuje a zjednodušuje vám práci.

Potřebujete objasnit, jestli má smysl spouštět automatický bidding na sortiment vašeho e-shopu? Získejte jistotu při nastavování inzerce a výběru biddingové strategie. Třetí díl našeho průvodce vám přinese odpovědi na časté otázky, které trápí e-...
Kdo není na srovnávačích zboží vidět, neprodává. Zákazníci nejdříve vidí doporučené nabídky a až poté ty seřazené podle ceny. Jak se dostat v seznamu co nejvýš? Vše podstatné jsme pro vás shrnuli v tomto díle. Přečtěte si, jak bidding funguje na...
Vlasníte e-shop a hledáte cesty, jak více zviditelnit své produkty? Jednou z variant je právě inzerce na vyhledávačích zboží. Připravili jsme pro vás několikadílný seriál, který vám osvětlí veškeré potřebné základy. Proč inzerovat na zbožových...
Vánoční sezona se nezadržitelně blíží a e-shopy začínají bojovat o pozornost svých zákazníků. Bidding je jednou z variant, díky které mohou své produkty na zbožových srovnávačích více zviditelnit. V rozhovoru se dozvíte, jak se dostat na první...
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například produkty s dlouhou dostupností i příliš nízkou...
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na...

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.