Bidding

Bidding je součást PPC reklamy, kdy inzerent platí za každý jednotlivý proklik na jeho nabídku. Cílem je překonat nabídku konkurence tak, aby cena byla co nejpříznivější. Bidding funguje na aukčním principu. Tady najdete články, které se věnují právě biddingu.

Články na téma Bidding

Cílení, cena a dostupnost. Tři podstatné faktory, které ovlivňují inzerci na Heurece. Bidding Fox vám ve své diagnostice ukáže, na kterých pozicích si vedou vaše produkty nejlépe, kde byste mohli upravit cenu a jestli byste neměli prověřit, jakou dostupnost Heureka u vašich nabídek zobrazuje. 

Na Heurece se často setkáváme s pojmem PPC režim. Jaký je tedy rozdíl mezi FREE a PPC režimem a proč je kolem biddingu na Heurece takový rozruch?

Pravidelně pro vás pořádáme školení Jak na automatický bidding pomocí Bidding Foxu. Zajímá vás, proč byste se měli přihlásit taky?

Pracujte se skutečnými daty a neodhadujte, jak si reálně vaše produkty stojí na trhu. Pracujte s Bidding Fox Elements. Ve statistikách, které máte k dispozici od zbožových srovnávačů, je spoustu velmi užitečných dat. Ty vám můžou ukázat, jak lépe nastavit a řídit inzerci. My vám v několika článcích ukážeme tipy, jak s těmito informacemi pracovat. 

Zvyšujte výkonnost inzerce pomocí desítek nových elementů! Nejen automatický bidding, ale i vymazlený feed, mají vliv na růst vašich tržeb, proto je tady Bidding Fox Elements. Stáhněte si aplikaci, zvolte elementy, které jsou pro vaše produkty vhodné a čarujte s daty.

Otázka, kterou si pokládá mnoho z vás. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody obou možností. A na to, kdy je dobré držet se manuálního biddingu a kdy přejít na automatický.