Bidding

Bidding je součást PPC reklamy, kdy inzerent platí za jednotlivé prokliky na jeho nabídku. Cílem je překonat konkurenční nabídku tak, aby cena byla co nejpříznivější. Bidding funguje na aukčním principu. Bidding Fox celý tento proces automatizuje a zjednodušuje vám práci.

Články na téma Bidding

Podívejte se na další ze záznamů z přednášek, které zazněly na PROBIDDINGu 2019. Poslechněte si, o čem mluvila Šárka Cihlová z agentury Red Media.

Na konferenci PROBIDDING v přednáškách zaznělo několik desítek velmi zajímavých myšlenek. My bychom se o ně rádi podělili i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Právě proto jsme pořídili záznamy a vy se na ně můžete podívat právě teď.

Na konferenci PROBIDDING 2019 zazněly opravdu zajímavé přednášky a my bychom byli neradi, aby o ně přišli ti, kteří se nemohli zúčastnit. Proto jsme pořídili záznamy a rádi bychom se s vámi o ně podělili. 

Na konferenci PROBIDDING 2019 byly opravdu zajímavé přednášky, které účastníkům přinesly inspiraci i motivaci pro další práci. My jsme udělali záznam, abychom se podělili i s těmi, kteří se konference nemohli zúčastnit.

Rádi bychom se podělili o inspiraci a myšlenky, které během konference PROBIDDING 2019 zazněly, i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Proto jsme udělali záznam a postupně jednotlivé přednášky zveřejníme. Začneme přednáškou Vládi Trevisana. 

Minulý týden proběhla konference PROBIDDING 2019, kterou pořádal tým Bidding Fox. V prostorách divadla Buran Teatr se sešla stovka lidí, kteří se zajímají o bidding. Během dne se řečníci podělili o své zkušenosti a postupy, které jim při práci pomáhají. Nebyli jste na konferenci a zajímá vás, jak tento den probíhal? Přečtěte si náš článek.