Bidding

Bidding je součást PPC reklamy, kdy inzerent platí za jednotlivé prokliky na jeho nabídku. Cílem je překonat konkurenční nabídku tak, aby cena byla co nejpříznivější. Bidding funguje na aukčním principu. Bidding Fox celý tento proces automatizuje a zjednodušuje vám práci.

Články na téma Bidding

Vánoce jsou za rohem a zákazníci začínají objednávat ve velkém. Bude váš e-shop letos zapadlý mezi ostatními, nebo vystoupíte z davu a budete křičet do světa, že u vás jsou ty nejlepší vánoční dárky? Máme pro vás 8 tipů jak podpořit e-shop před Vánocemi.

Na blogu vám přinášíme nejčastěji informace z aplikace. Ale chceme, abyste si udělali komplexní přehled o tématu biddingu, co bidding vlastně je a jaké jsou jeho možnosti. Proto jsme spolu s Mergadem vytvořili videorubriku Just Bidding. Podívejte se na náš první díl.

Září se neslo ve znamení akcí a my jsme rádi přijali pozvání zúčastnit se MergadoFestu. Jeho druhý ročník se věnoval expanzi do zahraničí. O svých zkušenostech přednášeli například Adam Funiok z agentury Besteto, nebo Jana Dzuričková z agentury Unikum.

Přemýšlíte, jak byste svůj e-shop zviditelnili oproti konkurenci a zvažujete jaké máte možnosti? Všude se píše o biddingu, ale nejste si úplně jistí, jestli je to právě to, co si pod tímto pojmem představujete? Pojďme společně postupně tajemství biddingu odhalit.

Cílení, cena a dostupnost. Tři podstatné faktory, které ovlivňují inzerci na Heurece. Bidding Fox vám ve své diagnostice ukáže, na kterých pozicích si vedou vaše produkty nejlépe, kde byste mohli upravit cenu a jestli byste neměli prověřit, jakou dostupnost Heureka u vašich nabídek zobrazuje. 

Na Heurece se často setkáváme s pojmem PPC režim. Jaký je tedy rozdíl mezi FREE a PPC režimem a proč je kolem biddingu na Heurece takový rozruch?