Články na téma Nastavení Bidding Foxu

Nevíte si rady s nastavením výstupní adresy feedu? Hlásí vám Bidding Fox, abyste si překontrolovali feed v Heurece? Máme pro vás praktický návod, jak vše správně vyplnit a využít tak potenciál aplikace naplno.

Sledujete pravidelně reporty nebo s nimi často pracujete? Byli byste rádi, kdyby byly data stále aktuální a nemuseli jste exporty generovat manuálně stále dokola? Tak to budete mít radost z této novinky.

Opakovaně jste se nás ptali, jak biddovat pouze produkty, které jsou TOP v Heureka kategoriích. Rozhodli jsme se proto připravit návod, který by vám měl na tuto otázku odpovědět.

UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Je třeba s nimi pracovat správně, jinak vám můžou být k ničemu. Pokud je používáte, je třeba správně nastavit i Bidding Fox a Mergado. Podívejte se, jak na to.

Jednou z hlavních výhod online marketingu je, že jeho výsledky jsou měřitelné a vy víte, jestli se inzerce vyplácí, nebo ne. Bidding Fox vás umí upozornit na podezřelé události, které se vymykají standardům a mohly by vést ke zkreslení výsledků. Jednou z nich může být prudký nárůst nebo pokles prokliků. Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.

Pro správnou optimalizaci biddingu je nezbytné správně nastavené měření. Někdy se může stát, že měřící kódy vypadnou nebo je u nich jiný problém. Takovou situaci je třeba co nejdříve vyřešit. Může se ale stát, že se o ní dozvíte až zpětně. Bidding Fox výpadky měření hlídá za vás. Podívejte se, kde upozornění najdete.