vyhledávače zboží

Vyhledávač zboží, jinak také porovnávač zboží, srovnávač zboží..., je internetový reklamní systém. V ČR například Heureka nebo Zboží.cz. V praxi e-shopů se často vyznačuje kvalitn návštěvností, velkým objemem potenciálních návštěv či dobrým poměrem cena/výkon, reprezentovaným např. přijatelným PNO.

Články na téma vyhledávače zboží

Středa 6. 6. byla v našich kalendářích už dlouho zablokovaná, kvůli NEkonferenci. Tu každoročně pořádá agentura Besteto. Už posedmé se v Brně sešli nadšenci do e-commerce, aby se dozvěděli jaké jsou novinky a plány na další rok. Hlavně ale proto, aby se pobavili a užili si konferenci NEkonferenci.

Zboží.cz oznámilo ode dneška změny v zobrazování nabídek v detailu produktu - podobně jako Heureka bude nejvýše zobrazovat biddované pozice a dále pak seřadí nabídky podle ceny. Kam se tedy nyní s biddingem dostanete?