Bidding Fox vaše produkty automaticky bidduje na základě vámi nastavených strategií. Ty se můžou pro různé skupiny produktů velmi lišit. Někdy je vhodné použít agresivní přístup a někdy naopak stačí být v povzdálí.
Zapnutím aplikace práce nekončí. Jen se správně nastavenými strategiemi bude Bidding Fox vědět, jak má pro váš e-shop pracovat. Zjistěte více, aby i vaše inzerce běžela jak řádně promazaný stroj.
Platba za proklik na zbožácích není žádnou novinkou. Lišák CPC nemusí jen čerpat, ale může jej i šetřit. V následujících řádcích poradíme pár tipů, které vám pomohou s kreditem zacházet šetrněji.
Nezahálíme a máme nová vylepšení našeho nástroje. Díky nímž můžete například vyfiltrovat dárky konkurence a nebo snadněji pracovat se strategiemi. Přečtěte si článek a zjistěte, jaké novinky vám zpříjemní práci s aplikací.
Rozšířili jsme strategie o novou funkcionalitu. Pohlídá vám obrat, nebo limitovaný počet objednávek a nedovolí přesáhnout náhlady či počet prokliků. Pojďme se podívat, jak vám nové změny v nastavení pomohou při správě inzerce.
V dalším čísle Bidding Fox Live vám Jirka ukáže jak se dá kouzlit s filtry a exporty, nebo co je nového ve strategiích. Podívejte se na video a mějte přehled o tom, co se děje v lišácké dílně.
V šestém díle videorubriky Just Bidding vám pomůžeme nahlédnout do možností strategií nebo Bidding Fox Elements. Jirka se také rozpovídá o tom, jak na efektivní bidding, měření konverzí či o novinkách v aplikaci. Pusťte si video a pokud byste se chtěli o aplikaci Bidding Fox nebo Bidding Fox Elements dozvědět více, navštivte naše školení.
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.