Strategie

Bidding Fox vaše produkty automaticky bidduje na základě vámi nastavených strategií. Ty se můžou pro různé skupiny produktů velmi lišit. Někdy je vhodné použít agresivní přístup a někdy naopak stačí být v povzdálí.

Články na téma Strategie

Jsou to necelé dva měsíce, kdy jsme vám představili novinku v aplikaci Bidding Fox a to stránku Konkurence. Tuto sekci, která obohatila naši aplikaci, jsme rozšířili o Detail konkurenta a aby toho nebylo málo, přidali jsme i novou funkci v podobě Testovací strategie. Na následujících řádcích přiblížíme, co všechno vám novinky přinesou.

Opakovaně jste se nás ptali, jak biddovat pouze produkty, které jsou TOP v Heureka kategoriích. Rozhodli jsme se proto připravit návod, který by vám měl na tuto otázku odpovědět.

Bidding produktů se řídí podle strategií. Jako každou PPC reklamu, je důležité ji vyhodnocovat a optimalizovat. Pokud inzerce nesplňuje cíle, je nezbytné najít důvod a vyřešit ho. Nejčastějšími problémy jsou nastavení nízkého CPC, vysoká konkurence a další. Jak strategie co nejrychleji upravit? 

Po zapnutí aplikace, správném propojení s Heurekou nebo Zbožím, Google Analytics a propojení všech dat, je třeba nastavit první strategii.

Bidding Fox je o automatickém biddování. Není žádným tajemstvím, že vznikl proto, aby ušetřil specialistům a e-shopařům čas. Ale nezůstáváme jen u toho. Chceme, aby se zkrátila. zjednodušila či zautomatizovala také samotná práce s aplikací a proto pro vás máme tyto tři nové funkce.

Září se neslo ve znamení akcí a my jsme rádi přijali pozvání zúčastnit se MergadoFestu. Jeho druhý ročník se věnoval expanzi do zahraničí. O svých zkušenostech přednášeli například Adam Funiok z agentury Besteto, nebo Jana Dzuričková z agentury Unikum.