Strategie

Bidding Fox vaše produkty automaticky bidduje na základě vámi nastavených strategií. Ty se můžou pro různé skupiny produktů velmi lišit. Někdy je vhodné použít agresivní přístup a někdy naopak stačí být v povzdálí.

Články na téma Strategie

Po zapnutí aplikace, správném propojení s Heurekou nebo Zbožím, Google Analytics a propojení všech dat, je třeba nastavit první strategii.

Bidding Fox je o automatickém biddování. Není žádným tajemstvím, že vznikl proto, aby ušetřil specialistům a e-shopařům čas. Ale nezůstáváme jen u toho. Chceme, aby se zkrátila. zjednodušila či zautomatizovala také samotná práce s aplikací a proto pro vás máme tyto tři nové funkce.

Září se neslo ve znamení akcí a my jsme rádi přijali pozvání zúčastnit se MergadoFestu. Jeho druhý ročník se věnoval expanzi do zahraničí. O svých zkušenostech přednášeli například Adam Funiok z agentury Besteto, nebo Jana Dzuričková z agentury Unikum.

Hodnoty CPC a PNO jsou v biddingu velmi podstatné. Mají ale svá úskalí. Jak s nimi můžete pracovat?