Články na téma Bidding Fox Elements

Určitě už jste někdy řešili, se kterými produkty při optimalizaci inzerce začít. Teď si ukážeme možnost jak na produkty nahlížet.

Před nedávnem jsme vám představili novinku spočívající v rozšíření elementů z produktové karty Heureky a Zboží.cz. A máme tady další nádstavbu těchto možností. Jakou? Dozvíte se v tomto článku.

Určitě znáte situaci, kdy má velký počet e-shopů stejnou nabídku – cenu, dostupnost jako vy. Pokud nejde o zboží, kde jste autorizovaným prodejcem, zbývá už jen jedna věc. Využijte element GIFT a řekněte potencionálním zákazníkům, že když nakoupí u vás dostanou něco navíc. Dobře zvolený dárek může být tím co překlopí potencionálního zákazníka na zákazníka.

Zvyšujte výkonnost inzerce pomocí desítek nových elementů! Nejen automatický bidding, ale i vymazlený feed, mají vliv na růst vašich tržeb, proto je tady Bidding Fox Elements. Aktivujte si aplikaci, zvolte elementy, které jsou pro vaše produkty vhodné a čarujte s daty. 

Po intenzivním zdokonalování lišáka přišly na řadu i Bidding Fox Elements. Release obsahoval mimo jiné spoustu nových elementů, se kterými si můžete pěkně vyhrát. V článku si řekneme o všech novinkách a na co dalšího se v aplikaci připravit.

Nedávno jsme na našem blogu představili novinku v aplikaci Bidding Fox Elements, díky které dokážete například identifikovat pozici konkrétního prodejce. Pomocí šikovných regulárních výrazů tak můžete pracovat s aktuálními daty a přizpůsobit tomu vaši inzerci. V tomto článku si ukážeme pár praktických využití.