Jste zde

Bidding Fox má nové filtry

Feedy můžou být hodně obsáhlé a vyznat se ve všech produktech dá někdy pěknou fušku. Pokud ale používáte Bidding Fox, můžete si práci hodně usnadnit. Jak? Za pomoci filtrování produktů.

Jak filtrovat produkty

  1. V aplikaci přejděte na podstránku Produkty.
  2. Vybírejte a kombinujte jednotlivé metriky.
  3. Nejpoužívanější kombinace filtrů uložte a pojmenujte.
  4. Bidding Fox vám zobrazí produkty, které vašim požadavkům odpovídají.
  5. Uložené filtry využívejte i ve vlastní diagnostice.

Filtrování nových produktů

Filtr na nové produkty je v Bidding Foxu už delší dobu. Po jeho zaškrtnutí vám aplikace vypíše produkty, které máte ve feedu maximálně 7 dní. Nově jsme přidali možnost vypsat produkty, které byly přidány v určitý termín. Vyberte data od a do, nebo stanovte vlastní počet dnů, kdy je pro vás produkt “nový”. Bidding Fox vám je hned zobrazí. Počet těchto produktů a další metriky, které vás zajímají, můžete sledovat ve vlastní diagnostice.

Filtrování podle statistik

Když budete filtrovat ve statistikách můžete zvolit jestli má Bidding Fox hledat v datech za 30 nebo za 1 den. Je tedy na vás, jak dlouhé období chcete zobrazit. Změnit můžete i délku období přímo v tabulce výsledků. Na výběr máte 1 nebo 30 dní a možnost nastavení vlastní hodnoty.
 

Zobrazení filtrovaných produktů za 30 nebo 1 den
Zobrazení statistik za den, 30 dní nebo vlastní období v přehledu produktů

To jsou nejnovější funkce aplikace Bidding Fox. Zajímá vás, jestli by dokázal pomoct s biddingem i vám? Zapněte si Bidding Fox na 15 dní zdarma!
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.