Jste zde

Školení práce s aplikací Bidding Fox a Bidding Fox Elements

Naučte se používat aplikace Bidding Fox a Bidding Fox Elements efektivně a využívat naplno jejich potenciál. Nabízíme školení pro začátečníky i pokročilé uživatele a neděláme rozdíly mezi e-shopaři a marketingovými pracovníky. Vyberte si z naší nabídky. 

Školení Bidding Fox pro začátečníky

Na tomto školení se seznámíte se základními principy biddingu na srovnávačích zboží a aplikací Bidding Fox. Projdete nastavení aplikace, biddingové strategie, data, se kterými aplikace pracuje a další. Po absolvování školení budete umět aplikaci nastavit a používat. 

Více informací

 

Školení Bidding Fox a Bidding Fox Elements pro pokročilé

Toto školení je určené všem, kteří pracují s aplikací Bidding Fox, znají principy jejího fungování a rádi by své znalosti rozšířili. Bidding Fox Elements přináší nové možnosti a rozšíření pro marketing na zbožových srovnávačích i mimo ně. Na školení se dozvíte s jakými daty aplikace pracuje a jak je můžete využít. Vaše inzerce bude na špičkové úrovni.

Více informací

 

Individualní školení pro váš tým

Chcete proškolit celý váš tým přímo u vás v zázemí firmy a nebo u nás v Brně? Nebojte se nám napsat. Snažíme se vám vyjít co nejvíce vstříc a proto jsme zahrnuli školení, které bude sestavené dle vašich požadavků.

Stáhněte si více informací

 

Placené konzultace

Pokud máte specifický problém nebo nejasnosti ohledně funkčnosti aplikace, nabízíme možnost placené konzultace. Termín je nutné si dopředu dohodnout a cena je 1000 kč/hod bez DPH. V případě zájmu či dotazů napište na e-mail jiri.gunka@biddingfox.com. Jestliže máte zájem o správu vyhledávačů zboží, obraťte se na naše certifikované partnery.

 

            

 

 

Ze života biddingového automatu

kontrola produktů
Každý z nás chce mít přehled v možných problémech či být varován před tím, než nějaký nastane. Na stránce Diagnostika vám Lišák odhalí všechny důležité informace a podrobnosti, jak se vaše nabídky vyvíjí a na co si dát pozor.
SEGMENTACE  PRODUKTŮ
Určitě už jste někdy řešili, se kterými produkty při optimalizaci inzerce začít. Teď si ukážeme možnost jak na produkty nahlížet.
Strategie podrobně
O nastavení strategií jsme si již vše podstatné řekli a teď se zaměříme na to, co vám stránka nabízí. Přes vysvětlení každého tlačítka se dostaneme až ke grafům s historickým vývojem jednotlivých strategií či aktuálním statistikám. Zjistěte více a pusťte si video.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.