Jste zde

Školení Bidding Fox

Rozhodli jste se, že chcete snižovat náklady a zvyšovat tržby na Heurece a Zboží.cz? 

Školení biddinguPřihlaste se na školení, kde vás seznámíme s biddingem a tím, jak tato aukce funguje. Podíváme se na nastavování biddingových strategií v Bidding Foxu, jaká data můžete používat pro nejlepší nastavení a jaké cíle biddingu zvolit. Projdeme si společně celou aplikaci a školení zakončíme diskuzí.  

Komu je školení určené?

Všem, kteří se denně setkáváte s biddingem na Heurece a Zboží.cz a jeho správa vám začíná přerůstat přes hlavu. Přemýšlíte nad automatickým biddingem a zajímá vás, jaké máte možnosti. Nebo Bidding Fox už používáte, ale potřebujete si ujasnit některé principy. Pracujete v e-shopu, jste marketingový specialista v agentuře nebo na volné noze a chcete víc proniknout do tajů biddingu.

Celým školením biddingu vás provede Jirka, který má 7 let praxe v e-commerce a dříve působil jako konzultant v agentuře Besteto. Teď je product ownerem v Bidding Foxu. Na světě nenajdete nikoho jiného, kdo by Lišáka znal líp než právě Jirka.

Termíny:

 

18. 5. 2019 Zvyšte výkonnost inzerce pomocí aplikace Bidding Fox Elements Přihlásit


Na co se spolu podíváme:

  • Co je bidding obecně.
  • Co je Bidding Fox a co všechno umí. 
  • Ukážeme si práci přímo v Bidding Fox.
  • Jak nastavit první strategii a detail strategie.
  • Statistiky v Bidding Fox.
  • Analýza stavu biddingu na základě aktuálních dat z Heureky.
  • Diagnostika podrobně: co jsou Doporučení, Varování a Problémy.

Co si odnesete:

  • Zorientujete se v biddingových strategiích a dozvíte se, kdy jakou nastavit.
  • Získáte přehled ve statistikách biddingu v aplikaci.
  • Dokážete vytvořit výběr, pro který chcete strategii nastavit, a následně ji vyhodnotit.
  • Tipy na zlepšení biddingu.

Cena školení: 

Celé školení je pro vás zdarma, jedinou podmínkou je mít alespoň jeden aktivní e-shop v Mergadu

 

Na školení biddingu se přihlásíte tak, že na stránkách Mergada vyplníte přihlášku. My se na vás budeme těšit, ve vámi zvolený termín.

 

            

 

 

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Jak hlídat nárůst a pokles prokliků u produktů
Jednou z hlavních výhod online marketingu je, že jeho výsledky jsou měřitelné a vy víte, jestli se inzerce vyplácí, nebo ne. Bidding Fox vás umí upozornit na podezřelé události , které se vymykají standardům a mohly by vést ke zkreslení výsledků. Jednou z nich může být prudký nárůst nebo pokles prokliků . Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.
Jana Dzuričková PROBIDDING
Na konferenci PROBIDDING v přednáškách zaznělo několik desítek velmi zajímavých myšlenek. My bychom se o ně rádi podělili i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Právě proto jsme pořídili záznamy a vy se na ně můžete podívat právě teď.
Osmý ročník Nekonference přinesl mnoho poučení #2
Tématem osmého ročníku Nekonference bylo Faily nad zlato. Úspěchem se rád pochlubí každý, s neúspěchem je to často naopak, ten se snažíme zapomenout. Je to ale škoda, protože právě chyby nám přináší největší poučení. Besteto vyzvalo šest řečníků, aby se o své faily podělili a poučili tak účastníky konference.