Bidding Fox Elements

Aplikace, která zvyšuje výkonnost inzerce pomocí elementů u produktů. Pracuje se statistickými daty ze zbožových srovnávačů, Google Analytics a dalšími. Díky ní můžete zlepšit nastavení inzerce a zvýšit její výkonnost.

Články na téma Bidding Fox Elements

V lišácké dílně se vyvíjí další a další vychytávky, aplikace, nebo se zdokonaluje to, co je vám už známo. Aby se vám s naší appkou co nejlépe pracovalo, máme pro vás připravené workshopy či školení. Přijďte se dozvědět víc o efektivním využívání Bidding Foxu.

Srpen je za námi a podzim už pomalu klepe na dveře. V lišácké dílně vznikla nová appka na hlídání kreditů, Heureka má nový ceník prokliků. To nejsou jediné zajímavosti, které se v průběhu uplynulého měsíce staly. Vypíchli jsme pro vás to nejdůležitější, tak jdeme na to.

Nedávno jsme na našem blogu představili novinku v aplikaci Bidding Fox Elements, díky které dokážete například identifikovat pozici konkrétního prodejce. Pomocí šikovných regulárních výrazů tak můžete pracovat s aktuálními daty a přizpůsobit tomu vaši inzerci. V tomto článku si ukážeme pár praktických využití.

Opakovaně jste se nás ptali, jak biddovat pouze produkty, které jsou TOP v Heureka kategoriích. Rozhodli jsme se proto připravit návod, který by vám měl na tuto otázku odpovědět.

V prvním dílu článku o novinkách z appky Bidding Fox Elements jsme si řekli, že BFE nově přináší  aktuální data o vaší konkurenci z Heureky. V druhé části si ukážeme, při čem dokážete tyto informace využít. Představíme si také další segment dat, který vychází z agregace elementů. Tak jdeme na to.

Používáte appku BFE a říkali jste si, že by bylo fajn, kdybyste v jejím rámci mohli využívat více okruhů dat? Vaše přání bylo vyslyšeno – Elements dokáží nově připojovat další údaje z Heureky o konkrétních nabídkách.