Jste zde

Přehlednější filtrování v Bidding Foxu

Na podstránku Produkty jsme k jednotlivým filtrům přidali histogramy.

Na první pohled vidíte, jak jsou hodnoty produktů ve feedu rozložené. Pomůžou vám rychleji získat přehled o feedu nebo biddingu.

Histogramy rozložení hodnot elementů napříč produkty
Filtrování v aplikaci

Jak to funguje

Grafické znázornění CPC

Filtry mají každý svůj histogram, který zobrazuje rozložení hodnot produktů, které jste vyfiltrovali (spárované, nespárované, apod.). Graf můžete prokliknout a hodnoty z něj se vám vyplní do vyhledávání.

Našeptávání

Aby se vám ve filtrování hledalo ještě lépe, přidali jsme našeptávač. Ten vám pomůže vyhledat mezi dostupnými dotazy v jednotlivých textových filtrech.

Našeptávání vyhledávaných kategorií

Co na novinky říkáte? Pomáhají vám při vyhledávání produktů v Bidding Foxu? 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.