Jste zde

Přehlednější filtrování v Bidding Foxu

Na podstránku Produkty jsme k jednotlivým filtrům přidali histogramy.

Na první pohled vidíte, jak jsou hodnoty produktů ve feedu rozložené. Pomůžou vám rychleji získat přehled o feedu nebo biddingu.

Histogramy rozložení hodnot elementů napříč produkty
Filtrování v aplikaci

Jak to funguje

Grafické znázornění CPC

Filtry mají každý svůj histogram, který zobrazuje rozložení hodnot produktů, které jste vyfiltrovali (spárované, nespárované, apod.). Graf můžete prokliknout a hodnoty z něj se vám vyplní do vyhledávání.

Našeptávání

Aby se vám ve filtrování hledalo ještě lépe, přidali jsme našeptávač. Ten vám pomůže vyhledat mezi dostupnými dotazy v jednotlivých textových filtrech.

Našeptávání vyhledávaných kategorií

Co na novinky říkáte? Pomáhají vám při vyhledávání produktů v Bidding Foxu? 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.