Jste zde

Přehlednější filtrování v Bidding Foxu

Na podstránku Produkty jsme k jednotlivým filtrům přidali histogramy.

Na první pohled vidíte, jak jsou hodnoty produktů ve feedu rozložené. Pomůžou vám rychleji získat přehled o feedu nebo biddingu.

Histogramy rozložení hodnot elementů napříč produkty
Filtrování v aplikaci

Jak to funguje

Grafické znázornění CPC

Filtry mají každý svůj histogram, který zobrazuje rozložení hodnot produktů, které jste vyfiltrovali (spárované, nespárované, apod.). Graf můžete prokliknout a hodnoty z něj se vám vyplní do vyhledávání.

Našeptávání

Aby se vám ve filtrování hledalo ještě lépe, přidali jsme našeptávač. Ten vám pomůže vyhledat mezi dostupnými dotazy v jednotlivých textových filtrech.

Našeptávání vyhledávaných kategorií

Co na novinky říkáte? Pomáhají vám při vyhledávání produktů v Bidding Foxu? 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.