Jste zde

Manuální bidding

Manuální nebo také ruční bidding je oblíbenou funkcí aplikace Bidding Fox. Používá se pro stanovení ceny prokliku pro PPC režim. Manuální bidding doplňuje hromadné bidovací strategie a dokáže obsáhnout i produkty, které jsou pro automatické strategie příliš specifické.

Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na...
Nedávno jsme do aplikace přidali možnost ručního biddování. Které využijete v případě, když potřebujete některé produkty rychle nabiddovat nebo udržet za každou cenu na první pozici. Ale nechcete kvůli tomu upravovat celou strategii, protože by to...
Máme nový měsíc a s ním přichází vylepšení v Bidding Foxu. Tentokrát to je automatické zapnutí a vypnutí strategií, ukládání ručního biddingu a úprava nastavení pro párování dat z Google Analytics. Pojďme si to ukázat.
Otázka, kterou si pokládá mnoho z vás. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody obou možností. A na to, kdy je dobré držet se manuálního biddingu a kdy přejít na automatický.

Ze života biddingového automatu

PROBIDDING 2023: 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece
Konference PROBIDDING nabídla množství inspirace. Poslechněte si praktické tipy, které zaručí úspěch vaší inzerce.
Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?
Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.
Témata na konferenci PROBIDDING
Držte krok s e-commerce trendy a doražte 27. 4. 2023 na PROBIDDING do Brna. Odnesete si novou inspiraci a praktické dovednosti.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.