Heureka

Heureka je největší nákupní rádce na českém internetu. Desítky tisíc e-shopů tady nabízí víc než dvacet milionů produktů, ze kterých si vybírají průměrně tři miliony zákazníků měsíčně. Díky použití specifikací produktů, filtrování, srovnání ceny, recenzí k e-shopům a zkušenostem ostatních zákazníků, si vybudovala velmi silnou pozici mezi zákazníky i prodávajícími.

Díky biddingu na Heurece oslovíte největší počet zákazníků.

Články na téma Heureka

Heureka neustále pracuje na tom, aby e-shopům přiváděla víc zákazníků. Z boxu doporučených obchodů na Heurece do e-shopů přichází 44 % zákazníků a díky biddingu se prokliky zvýší průměrně o 69 %. To jsou dobré důvody proč se zapojit do PPC režimu. Podívejte se, jak vypadá jejich poslední úprava - nové zobrazení boxu s doporučenými obchody.

Heureka shrnula všechny změny v Ověřeno zákazníky, Zboží.cz upravilo způsob měření konverzí a Bidding Fox má vylepšenou diagnostiku. To jsou tři největší novinky, které se staly v únoru. Je jich ale mnohem víc. Pojďme na to.

Heureka dnes vydala novinku, kterou najdete na Detailu obchodu. Je to zobrazení nejčastějších slov z recenzí a hodnocení e-shopu. Tato klíčová slova mají zákazníkům pomoci v rozhodování, jestli v e-shopu nakoupí nebo budou hledat dál. Zobrazují se nejen kladná, ale i negativní hodnocení. Algoritmus se bude neustále učit a bude čím dál chytřejší.

Je tady nový měsíc a s ním i pravidelné lišácké shrnutí měsíce předchozího. Pojďme se podívat na letošní poslední Bidding Fox News. Co se v listopadu dělo ve světě e-commerce? 
 

V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.

Heureka od 1. 5. ruší HeurekaPoint a rozšiří spolupráci s výdejními místy. Kompletně tak přejde k výdejnám Uloženky. Od tohoto dne přestane být HeurekaPoint podporován v DELIVERY a záložka bude odebrána z administrace e-shopu i z detailu obchodu a produktu.