Heureka

Heureka je největší nákupní rádce na českém internetu. Desítky tisíc e-shopů tady nabízí víc než dvacet milionů produktů, ze kterých si vybírají průměrně tři miliony zákazníků měsíčně. Díky použití specifikací produktů, filtrování, srovnání ceny, recenzí k e-shopům a zkušenostem ostatních zákazníků, si vybudovala velmi silnou pozici mezi zákazníky i prodávajícími.

Díky biddingu na Heurece oslovíte největší počet zákazníků.

Články na téma Heureka

První měsíc je za námi. Byl nasazen release plný novinek, a také jsme se mohli setkat osobně. Pojďme si společně projít, co všechno rozjezd do nového roku obnášel.

Neměli jste v předvánočním shonu čas sledovat novinky? Máme pro vás pravidelný souhrn za měsíc listopad, kde připomeneme nejzásadnější novinky z e-commerce branže.

V prvním dílu článku o novinkách z appky Bidding Fox Elements jsme si řekli, že BFE nově přináší  aktuální data o vaší konkurenci z Heureky. V druhé části si ukážeme, při čem dokážete tyto informace využít. Představíme si také další segment dat, který vychází z agregace elementů. Tak jdeme na to.

Blížící se začátek nového školního roku přinese změny nejen do života dětí, ale také e-shopařů a správců inzerce. Heureka aktualizuje ceník prokliků jak pro český, tak i slovenský portál.
 

Přemýšlíte, jestli má smysl se přidat na Heureku? Pokud prodáváte zboží, které nabízí i jiné e-shopy, odpověď zní - rozhodně ano! Být na Heurece je ale jen první krok. Následovat by mělo zviditelnění v boxu doporučovaných obchodů. Jak na to a co když to nejde?

Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?