Heureka

Heureka je největší nákupní rádce na českém internetu. Desítky tisíc e-shopů tady nabízí víc než dvacet milionů produktů, ze kterých si vybírají průměrně tři miliony zákazníků měsíčně. Díky použití specifikací produktů, filtrování, srovnání ceny, recenzí k e-shopům a zkušenostem ostatních zákazníků, si vybudovala velmi silnou pozici mezi zákazníky i prodávajícími.

Díky biddingu na Heurece oslovíte největší počet zákazníků.

Články na téma Heureka

V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.

Heureka od 1. 5. ruší HeurekaPoint a rozšiří spolupráci s výdejními místy. Kompletně tak přejde k výdejnám Uloženky. Od tohoto dne přestane být HeurekaPoint podporován v DELIVERY a záložka bude odebrána z administrace e-shopu i z detailu obchodu a produktu.
 

Halloween byl sice už v listopadu, ale včera večer se to v prostorách Jatek78 hemžilo Batmany, Supermany, Superženami a dalšími hrdiny, na které si vzpomenete. Nikdo se nezbláznil, to Heureka.cz pořádala vyhlášení soutěže ShopRoku 2017 a dress codem této akce byli Superhrdinové. Všichni pozvaní více či méně odhalili svoji opravdovou super tvář a ukázali, jaké mají super schopnosti. Pojďte s námi nahlédnout, jak takový večer plný superhrdinů vypadá.

 

Jedním z dlouhodobých cílů Heureky je, aby její web byl responzivní a uživatelsky přehledný. Právě proto postupně přichází se změnami zobrazení, tentokrát se týká detailu obchodu. Je přehlednější, klade důraz především na recenze a lépe řadí příspěvky v diskuzi. Pojďme se na to podívat.

Pořád tu povídáme o tom, jak vám lišák pomůže. Ale jak to může vypadat ve skutečnosti? Podívejte se na případovou studii agentury FEO, která biddingový automat nasadila na jaře. S čím se potýkali a jak je na tom inzerce teď?

Počet spárovaných, resp. nespárovaných, produktů se zdá být dobrým předpokladem a ukazatelem úspěšnosti vaší inzerce. Nemusí to tak ale být vždy – není totiž spárovanost jako spárovanost.