Nastavení

Potřebujete poradit s nastavením Bidding Foxu? Tady najdete všechny články, které se nastavení aplikace týkají.

Články na téma Nastavení

Chcete mít po vánočním objednávkovém shonu klid a proto mezi svátky vypínáte reklamu? Víte, že se tím můžete připravit o spoustu objednávek? Na Zboží.cz vloni mezi svátky klesly konverze v průměru jen o 14 %, ve srovnání s prvním prosincovým týdnem. Takže i po Vánocích lidi nakupují ve velkém a vy byste se tak připravili o velký počet objednávek. Jak tedy nastavit e-shop?

Stalo se vám, že na zbožáku u e-shopu došel kredit a vy jste si toho nevšimli? Je to jedna z nejčastějších překážek, která vám nedovolí biddovat. S Bidding Foxem na nulu neklesnete. Ne aniž byste o tom nevěděli. Jak nastavíte upozornění

Abyste Bidding Fox využívali naplno je potřeba ho mít správně nastavený a propojený. Musíte nastavit, kde má brát data, na jaké pozice má vaše produkty biddovat, jestli chcete posílat reporty biddingu a další. A jak na to?

Po zapnutí aplikace, správném propojení s Heurekou nebo Zbožím, Google Analytics a propojení všech dat, je třeba nastavit první strategii.

Aby se vám ve feedu lépe hledalo, máte v Bidding Foxu k dispozici velké množství filtrů. Natočili jsme pro vás sérii videí, ve kterých si ukážeme, jak filtrování funguje. V prvním dílu videa jsme se podívali na obecné filtrování a v tomto se zaměříme na Přehled biddingu. 

Září se neslo ve znamení akcí a my jsme rádi přijali pozvání zúčastnit se MergadoFestu. Jeho druhý ročník se věnoval expanzi do zahraničí. O svých zkušenostech přednášeli například Adam Funiok z agentury Besteto, nebo Jana Dzuričková z agentury Unikum.