Nastavení

Potřebujete poradit s nastavením Bidding Foxu? Tady najdete všechny články, které se nastavení aplikace týkají.

Články na téma Nastavení

Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně.. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.

Bidingové automaty e-shopařům a markeťákům zjednodušují práci, šetří náklady a přivádí na e-shop víc zákazníků. Není divu, že jsou čím dál víc využívanou službou. V jedné kartě proti sobě může bidovat víc automatů. Bidding Fox vás na takové produkty upozorní a vy můžete upravit jejich strategii. Podívejte se, kde je najdete.

Zboží.cz v únoru oznámilo změnu způsobu měření konverzí. Úprava se týká všech e-shopů, které tento cenový srovnávač využívají. Pro správné fungování Bidding Foxu, Mergada a dalších aplikací, je třeba nasadit nový kód měření konverzí na e-shop a v aplikaci vyplnit token pro API. Udělali jste nezbytné úpravy, aby vše fungovalo tak, jak má?

Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte?

Ve Zboží.cz v únoru upravili způsob měření konverzí a uživatelům zpřístupnili API. Díky této změně budete mít lepší přehled o vašich prodejích a přesnější data. Proto je ale třeba ve všech aplikacích, které využívají informace ze Zboží.cz vyplnit klíč k API, aby mohly správně pracovat. Podívejte se, jak na to v Bidding Fox Elements.

Ve Zboží.cz nedávno upravili způsob měření konverzí. Změna se dotkne i nastavení Bidding Foxu, protože s měřením konverzí pracuje. Do 1. 4. je třeba nastavit klíč k API a ID provozovny, abyste mohli automaticky biddovat dál. Tady je návod jak na to.