Nastavení

Potřebujete poradit s nastavením Bidding Foxu? V této záložce najdete všechny články, které se nastavení aplikace týkají. 

Články na téma Nastavení

Nedávno jsme se v několika článcích na blogu zabývali diagnostikou a několikrát se setkali s nespárovanými produkty. Jedním z problémů, který brání v biddingu, jsou nespárované produkty. Jak s nimi můžete pracovat a kdy je můžete dostat do biddingu?

Nedávno jsme do aplikace přidali možnost ručního biddování. Které využijete v případě, když potřebujete některé produkty rychle nabiddovat nebo udržet za každou cenu na první pozici. Ale nechcete kvůli tomu upravovat celou strategii, protože by to ovlivnilo spoustu dalších produktů. K ručnímu biddingu přibyly ještě dva filtry- nastavený a aktivní. Jaký je mezi nimi rozdíl? 

Zítra začínají prázdniny, má se zase vrátit letní počasí a všichni se těší na dovolené. Vy kvůli e-shopu nikam nejedete, abyste stíhali vyřizovat všechny objednávky. Nemusíte. Nastavte si Heureku tak, aby zákazníci věděli, že zboží přijde později než obvykle, nebo ji taky pošlete na dovolenou. Jak na to?

Hodnoty CPC a PNO jsou v biddingu velmi podstatné. Mají ale svá úskalí. Jak s nimi můžete pracovat?

Bidding Fox zpracovává velké množství dat, která jsou užitečná i pro další práci s vaším feedem. Byla by škoda je nechat jen tak ležet na serverech a nevyužívat je. Proto je v aplikaci máte k dispozici. Jsou nedílnou součástí diagnostiky a ta pomáhá tomu, aby vaše inzerce byla ještě lepší než je teď.

Správně nastavené strategie jsou pro Bidding Fox alfou a omegou. Právě od nich se odvíjí to, jak úspěšní v biddingu budete. Pojďme se podívat na možnosti, se kterými se při nastavování setkáváte.