Spárovanost

Spárovanost produktů je správné přiřazení produktů z e-shopu do produktové karty vyhledávače zboží. Spárovanost produktů ovlivňuje možnost inzerce na vyhledávačích. Nespárované produkty se v produktových kartách vůbec nezobrazí.

Články na téma Spárovanost

Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře. 

Pro využití potenciálu Heureky je nezbytné mít správně spárované produkty do produktových karet. Díky reportu spárovanosti zjistíte, kolik máte nespárovaných produktů a jak s nimi dál pracovat.  

V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.

Počet spárovaných, resp. nespárovaných, produktů se zdá být dobrým předpokladem a ukazatelem úspěšnosti vaší inzerce. Nemusí to tak ale být vždy – není totiž spárovanost jako spárovanost.