Spárovanost

Spárovanost produktů je správné přiřazení produktů z e-shopu do produktové karty vyhledávače zboží. Spárovanost produktů ovlivňuje možnost inzerce na vyhledávačích. Nespárované produkty se v produktových kartách vůbec nezobrazí.

Články na téma Spárovanost

Jak uchopit párování zboží z toho správného konce? V dalším díle série Just Bidding dostanete odpovědi na časté otázky, které e-shopaře trápí při vytváření produktových karet pro srovnávače zboží. S tipy od specialisty Jirky Guňky se naučíte chyby nejen kontrolovat, ale i eliminovat. Ušetřený kredit dokážete účinněji investovat na další biddingové strategie.

Odhalme chybně spárované produkty v inzerci Heureky pomocí Mergada a Bidding Fox Elements. Odstraněním těchto nesrovnalostí zamezíme zbytečnému proklikávání kreditu, které nepřináší objednávky.

Pokud chcete vytěžit z inzerce na zbožácích co nejvíce, produkty musí být zařazeny ve správných kategoriích. V tomto článku si ukážeme nejčastější příklady nesprávného spárování produktů na Heurece.

Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře. 

Pro využití potenciálu Heureky je nezbytné mít správně spárované produkty do produktových karet. Díky reportu spárovanosti zjistíte, kolik máte nespárovaných produktů a jak s nimi dál pracovat.  

V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.