Lišák vám v sérii článků odpoví na základní otázky, které se týkají využití aplikace. Od prvního nastavení strategií, po to, jak vyhodnocovat bidding pomocí automatických reportů.
Občas se setkáváme se špatným párováním dat z GoogleAnalytics do BiddingFoxu. To se projevuje chybějícími hodnotami u produktů. Máte analytics správně nastavené nebo u vašeho e-shopu data chybí?
Stalo se vám, že na zbožáku u e-shopu došel kredit a vy jste si toho nevšimli? Je to jedna z nejčastějších překážek, která vám nedovolí biddovat. S Bidding Foxem na nulu neklesnete. Ne aniž byste o tom nevěděli. Jak nastavíte upozornění?
Bidding produktů se řídí podle strategií. Jako každou PPC reklamu, je důležité ji vyhodnocovat a optimalizovat. Pokud inzerce nesplňuje cíle, je nezbytné najít důvod a vyřešit ho. Nejčastějšími problémy jsou nastavení nízkéhoCPC, vysokákonkurence a další. Jak strategie co nejrychleji upravit?
Abyste Bidding Fox využívali naplno je potřeba ho mít správně nastavený a propojený. Musíte nastavit, kde má brát data, na jaké pozice má vaše produkty biddovat, jestli chcete posílat reportybiddingu a další. A jak na to?
V Bidding Foxu proběhl další release, který se věnuje především úpravě podstránky Diagnostika . Tu si můžete upravit podle toho, se kterými informacemi pracujete nejčastěji. Jednotlivé boxy mezi sebou můžete jednoduše přesouvat.