FAQ - Fox answers questions

Lišák vám v sérii článků odpoví na základní otázky, které se týkají využití aplikace. Od prvního nastavení strategií, po to, jak vyhodnocovat bidding pomocí automatických reportů.

Články na téma FAQ - Fox answers questions

Stalo se vám, že na zbožáku u e-shopu došel kredit a vy jste si toho nevšimli? Je to jedna z nejčastějších překážek, která vám nedovolí biddovat. S Bidding Foxem na nulu neklesnete. Ne aniž byste o tom nevěděli. Jak nastavíte upozornění

Bidding produktů se řídí podle strategií. Jako každou PPC reklamu, je důležité ji vyhodnocovat a optimalizovat. Pokud inzerce nesplňuje cíle, je nezbytné najít důvod a vyřešit ho. Nejčastějšími problémy jsou nastavení nízkého CPC, vysoká konkurence a další. Jak strategie co nejrychleji upravit? 

Abyste Bidding Fox využívali naplno je potřeba ho mít správně nastavený a propojený. Musíte nastavit, kde má brát data, na jaké pozice má vaše produkty biddovat, jestli chcete posílat reporty biddingu a další. A jak na to?

Po zapnutí aplikace, správném propojení s Heurekou nebo Zbožím, Google Analytics a propojení všech dat, je třeba nastavit první strategii.