FAQ - Fox answers questions

Lišák vám v sérii článků odpoví na otázky, které se týkají využití aplikace a srovnávačů zboží. Od prvního nastavení strategií, po to, jak vyhodnocovat bidding pomocí automatických reportů.

Články na téma FAQ - Fox answers questions

Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Bidding Fox nastaví produktu CPC, na srovnávači se však neprojeví a nabídka je jen v seznamu podle ceny? Je možné, že v Mergadu skrýváte element nesoucí informaci o maximální výšce CPC, a nebo biddujete nabídku jinde než v Bidding Foxu. Kde a jakým způsobem se dozvíte ve videu.

Ve třetím díle vašich nejčastějších otázek z podpory si vezmeme do parády nejasnost týkající se různých výsledků statistik za stejný časový úsek. To, že čísla nesedí, nemusí znamenat, že jde o nesprávná data. Po zhlédnutí nejnovějšího videa v tom budete mít více jasno.

Bidding Fox je sofistikovaný nástroj, který již neslouží pouze na automatizovaný bidding na Heurece a Zboží, ale nabízí mnoho dalších vymožeností. V takovém množství tlačítek a funkcí se občas může ztratit i nejostřílenější správce inzerce. Proto jsme se rozhodli představit nejčastější otázky a problémy, se kterými vám pomáháme na podpoře –⁠ aby byla pro vás práce s Bidding Foxem hračka.

Při nastavování aplikace Bidding Fox máte možnost vybrat si, podle čeho budete párovat statistiky k produktům. Rozlišujeme dvě možnosti – párování podle vstupní stránky a nebo ITEM_ID. Obě se vyznačují specifickým chováním a mají výhody i nevýhody. Zjistěte o nich více.

Každá aplikace musí být správně nastavená, aby mohla uživateli poskytnout ty nejlepší výsledky. To samé platí i pro nového člena lišáků Bidding Fox Credit. Shrnuli jsme pro vás to nejdůležitější.