FAQ - Fox answers questions

Lišák vám v sérii článků odpoví na otázky, které se týkají využití aplikace a srovnávačů zboží. Od prvního nastavení strategií, po to, jak vyhodnocovat bidding pomocí automatických reportů.

Články na téma FAQ - Fox answers questions

Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.

Bidingové automaty e-shopařům a markeťákům zjednodušují práci, šetří náklady a přivádí na e-shop víc zákazníků. Není divu, že jsou čím dál víc využívanou službou. V jedné kartě proti sobě může bidovat víc automatů. Bidding Fox vás na takové produkty upozorní a vy můžete upravit jejich strategii. Podívejte se, kde je najdete.

V Bidding Foxu si můžete vytvořit vlastní projektový deník. Díky zapisování událostí do grafů a podrobné diagnostice získáte komplexní informace o vaší inzerci. Podívejte se, jak na to.

Bidding je součástí PPC reklamy, která spočívá v nabízení a placení ceny za proklik. Na srovnávačích zboží často bývá vysoká konkurence a to některé svádí k podvodnému chování. Click fraud neboli podvodné prokliky se můžou týkat i vás. Jak je odhalíte?

Občas se setkáváme se špatným párováním dat z Google Analytics do Bidding Foxu. To se projevuje chybějícími hodnotami u produktů. Máte analytics správně nastavené nebo u vašeho e-shopu data chybí? 

Stalo se vám, že na zbožáku u e-shopu došel kredit a vy jste si toho nevšimli? Je to jedna z nejčastějších překážek, která vám nedovolí biddovat. S Bidding Foxem na nulu neklesnete. Ne aniž byste o tom nevěděli. Jak nastavíte upozornění