Jste zde

Využijte rozšířené možnosti vyhledávání nebo biddování minimem kategorie v Bidding Foxu

Náš Lišák je zase o chlup lepší. V releasu jsme se zaměřili na biddování minimem kategorie dle ceníku Heureky, kombinování více filtrů najednou i na přehlednost naší aplikace. Seznamte se nejen s těmito vychytávkami v článku.

Nastavte si biddování podle minima kategorie

Tuto funkci jsme zařadili na základě vašich požadavků. Využijete ji v několika případech:

  • S biddingem teprve začínáte a nevíte, jaké CPC nastavit.
  • Vaše konkurence na produktové kartě nebidduje.
  • Chcete biddovat vybrané produkty, ale nechcete utrácet víc, než je nutné. To se vám může stát například u sezónního zboží v měsících, kdy o něj zákazníci nemají velký zájem.

Na obrázku vidíte, kde volbu najdete. Potom strategii nastavíte automatické zapnutí a vypnutí či rozpočet a uložíte.

biddování minimem kategorie
Volba Biddování minimem kategorie v detailu Strategie.

Poznejte nové možnosti filtrování

Chcete kombinovat více filtrů najednou? Na stránce Produkty nyní najdete v pokročilém vyhledávání záložku Vše. Ta vám přehledně zobrazí všechny možnosti výběrů na jednom místě. Nemusíte tak proklikávat každou skupinu zvlášť.

bidding fox
Záložka Vše v rozšířeném vyhledávání.

Máte ve svém feedu sortiment s více variantami? Potom využijete nový checkbox, díky kterému si tyto produkty můžete vyfiltrovat. Seřaďte si je podle názvu a zkontrolujte, zda je máte dobře spárované a neutekla vám nějaká varianta do jiné produktové karty.

bidding fox
Checkbox Produkty s více variantami v záložce Feed.

Další vychytávky Lišáka

Grafy výkonu jsou mnohem přehlednější. Nyní můžete zobrazit nebo skrýt vybrané strategie a zaměřit se jen na to, co potřebujete. Také v Nastavení upozornění vás nebudou plést hlášky, které se netýkají vašeho projektu. Uvidíte pouze ty relevantní.

bidding fox a grafy výkonu
Grafy výkonu strategií.

Na naší aplikaci neustále pracujeme a věříme, že vylepšení oceníte. Pokud vám v ní chybí jakákoliv funkce, ozvěte se nám. Vyzkoušejte také náš online nástroj zdarma Bidding Audit a zjistěte, v jakém stavu je vaše nabídka ve vyhledávači. Pro další novinky sledujte náš blog.  

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.