Ve dvanáctém čísle Bidding Fox Live vám přinášíme shrnutí novinek a událostí z naší lišácké dílny za uplynulé měsíce. Do naší aplikace jsme přidali nastavení MAX_CPC v procentech i biddování podle minima kategorie dle ceníku Heureky. Také jsme se...
V dalším čísle Bidding Fox Live vám Jirka ukáže jak se dá kouzlit s filtry a exporty, nebo co je nového ve strategiích. Podívejte se na video a mějte přehled o tom, co se děje v lišácké dílně.
Ve výročním desátém čísle naší videorubriky vám sdělíme spoustu novinek. Jirka se zaměří na stránku Konkurence, na nové možnosti nastavení strategií, ale také na propojení aplikací Bidding Fox Elements a Bidding Fox pomocí elementů. Pusťte si video...
V devátém čísle naší videorubriky vám Jirka řekne nejen to, jak jde nově párovat data podle ITEM_ID. Dozvíte se také o vylepšeních například v detailu strategie nebo kde najdete nastavení upozornění pro Diagnostiku. Zajímá vás vše zmíněné a další...
Osmé představení novinek v aplikaci je opravdu nabité informacemi. Ve videu se dozvíte, co je nového na podstránce Události, jak můžete upravovat Diagnostiku, jaké elementy jsme přidali do Bidding Fox Elements a o tom, že pro vás chystáme 1...
V posledních článcích na blogu najdete novinky a funkce, které do lišáka přibyly. Ale obrázky jsou kolikrát za tisíce slov a co teprve ty pohyblivé ;) Proto vám přinášíme jejich shrnutí v následujícím videu.
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.