Ze života biddingového automatu

Zboží.cz oznámilo ode dneška změny v zobrazování nabídek v detailu produktu - podobně jako Heureka bude nejvýše zobrazovat biddované pozice a dále pak seřadí nabídky podle ceny. Kam se tedy nyní s biddingem dostanete?

I když u obou vyhledávačů zboží funguje stanovování ceny za proklik na stejném principu - PPC a aukce, dají se v biddingu najít mezi oběma srovnávači rozdíly. Pojďme se podívat, jaké to jsou a jak s nimi pracovat.

Jak a proč řídit inzerci, jaké jsou biddovací strategie a na jakém principu funguje Bidding Fox? O tom všem byl webinář pana Mergada - pokud jste ho neviděli, můžete to napravit teď ze záznamu. 

Chytrého lišáka si zapnete na pár kliknutí! V následujících bodech vás jednotlivými kroky provedeme.

Poslední únorovou sobotu se v Českých Budějovicích uskutečnil jihočeský BarCamp. Z Brna vyrazilo plné auto přednášejících, včetně mě. Kromě stovek kilometrů mě čekala také přednáška o biddingu, kterou skrze slidy představuji níže. Předtím ale ještě pár slov k akci samotné

Velká konkurence na slovenském online trhu s elektrem představuje pro nastavování biddingu pořádnou výzvu. Vybrat kategorie, které budou vydělávat a zvolit k nim správnou biddingovou strategii pomohl v tomto případě právě Bidding Fox.