Ze života biddingového automatu

Na blogu Bidding Foxu najdete články, návody a videa z oblasti biddingu a online marketingu.

 

 

Víte, co obsahuje Přehled o výkonu a nákladech od Heureky a jaká data byste si měli hlídat?

V Bidding Foxu proběhl další release, který se věnuje především úpravě podstránky Diagnostika. Tu si můžete upravit podle toho, se kterými informacemi pracujete nejčastěji. Jednotlivé boxy mezi sebou můžete jednoduše přesouvat.

Zboží.cz bude od 1. 4. měřit konverze jiným způsobem než doteď. Co díky této změně získáte a jaké úpravy budete muset udělat? 

Občas se setkáváme se špatným párováním dat z Google Analytics do Bidding Foxu. To se projevuje chybějícími hodnotami u produktů. Máte analytics správně nastavené nebo u vašeho e-shopu data chybí? 

Reporty jsou důležitou součástí inzerce na zbožácích. Protože jich Heureka a Zboží.cz poskytují hned několik, zaslouží si každý svůj vlastní článek. Dozvíte se jak s nimi pracovat a co kontrolovat. Minulý článek jsme věnovali Sortiment reportu a v tomto se podíváme na XML report měření konverzí.

Bidding Fox Elements teď umí vytvářet o desítky elementů víc. Díky novému rozšíření statistických zdrojů využívá např. informace z vašeho nákladového feedu, statistiky a informace o produktu ze Zboží.cz a další. Jaké novinky v aplikaci najdete?