Ze života biddingového automatu

Na blogu Bidding Foxu najdete články, návody a videa z oblasti biddingu a online marketingu.

 

 

Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře. 

Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?

UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Je třeba s nimi pracovat správně, jinak vám můžou být k ničemu. Pokud je používáte, je třeba správně nastavit i Bidding Fox a Mergado. Podívejte se, jak na to.

Máme tady červenec. Dnes oficiálně začaly prázdniny, všichni vyrážejí k vodě a na dovolené. My v kanceláři zapínáme klimatizaci a užíváme si příjemný chládek. A co vy? Vzali jste si dovolenou, nebo si užíváte vychlazené kanceláře? Tak nebo tak, připravili jsme pro vás shrnutí novinek z Bidding Foxu a Heureky, které se objevily v průběhu června.

Podívejte se na další ze záznamů z přednášek, které zazněly na PROBIDDINGu 2019. Poslechněte si, o čem mluvila Šárka Cihlová z agentury Red Media.