Jste zde

Časté dotazy (FAQ)

Automaticky bidduje podle vámi nastavených strategií a šetří vám tak čas i peníze. O všech funkcích Bidding Foxu se dočtete zde

Nástroj stojí 1286 Kč bez DPH měsíčně za jeden produktový feed. Tato cena je fixní a nemění se s počtem produktů ve feedu. 

Bidding Fox pokytuje spoustu vychytávek, které nejen při biddování oceníte, například:

  • diagnostiku sortimentu,
  • přehled výkonu inzerce,
  • monitoring konkurence,
  • generování exportů ve třech různých formátech (CSV, HTML, XML),
  • hlídání rozpočtů, maximální výše PNO a CPC,
  • nebo upozornění na problémy v projektu.

Svou nabídku si zkontrolujete pomocí Bidding Auditu, který odhalí silné a slabé stránky vašeho sortimentu. Ověřte si, že splňujete na vámi vybraném srovnávači zboží podmínky pro bidding. Následně si založte účet a e-shop v Mergadu a mezi dostupnými aplikacemi vyberte Bidding Fox

Na našich stránkách najdete certifikované partnery, které vám pomohou s optimalizací inzerce a se správou a nastavením aplikace.  

Nejdříve zajistěte propojení díky Mergado Keychain, jedině tak bude moci Lišák stahovat data z vyhledávačů zboží. Následně si aplikaci nastavte podle vašich představ a vytvořte první strategii.

Řazení strategií funguje jako síto. Ta, která je v seznamu výše, má vyšší prioritu. Jakmile do ní produkt spadne, nepropadává v seznamu dál.

Každý z těchto zdrojů dat má svá specifika. Pokud si nevíte rady, přečtěte si podrobný článek na našem blogu

  1. Zkontrolujte si, že máte u všech produktů ITEM_ID, aby Lišák věděl, jaké informace k čemu párovat.
  2. Vytvořte si alespoň jednu strategii, podle které bude Bidding Fox vědět, jak má biddovat.
  3. Jestliže máte vše v pořádku, ověřte si průběh aplikace pravidel v Mergadu. 

Bidding Fox přidává výši CPC postupně. Pokud chcete proces urychlit, využijte jednorázový manuální bidding nebo přejděte do Pokročilého nastavení strategie. Tam zadejte počáteční hodnotu CPC, od které se má Lišák odrazit.

Přestože není produkt aplikací biddovaný, strhává Heureka za prokliky do e-shopu minimum kategorie

Aktuální statistiky představují data o produktech, které právě spadají do strategie.
Historie zobrazuje sečtené statistiky za jednotlivé dny pro konkrétní strategii, přičemž každý den mohl do strategie spadnout jiný počet produktů. Více o této problematice zjistíte ve videu.

Projektové statistiky se stahují z Google Analytics a vztahují se k celému projektu. Nezáleží, zda se produkty nabiddovaly či nikoliv.
Ve statistikách Strategií uvidíte pouze produkty, které Bidding Fox nabiddoval podle některé ze strategií.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás. Případně nám dejte vědět, jaký obsah vám na blogu chybí a my téma zpracujeme..

Ze života biddingového automatu

Průvodce biddingem
Jednou z variant, jak zviditelnit svůj e-shopový sortiment, je bidding. Ve čtvrtém díle si představíme jeho dostupné možnosti. Dozvíte se, na jakém principu funguje a jaké klady či zápory jednotlivé typy nabízí. Na závěr jsme si pro vás nachystali radu od specialisty na zbožové srovnávače.
Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.