Jste zde

Časté dotazy (FAQ)

Články na téma nápověda najdete zde.

 

Lišák umí autobidding pro Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz.

PNO se počítá pro každý produkt zvlášť.

Pořadí pravidel v Mergadu je stejné jako pořadí strategií v Bidding Foxu , tedy co je výše v aplikaci, to je výše v pravidlech Mergada.

Pokud máte vytvořeno 1 až N strategií v aplikaci, bude jejich pořadí na stránce Pravidla přímo v Mergadu následující:

  • strategie č. 1 bude první z pravidel aplikace,
  • strategie č. 2 bude pod ním,
  • strategie N bude posledním z pravidel aplikace - tedy nejníže.

Pozn. logika je otočená proti standardnímu chování Mergado pravidel, kdy produkty ovlivňuje pravidlo nejníže.

Pokud se neimportují data do Mergada, bude mít problém i Bidding Fox, který data přes API získává právě z Mergada.

Pokud se nic neděje po kliknutí na ikonku pro CSV export, zkontrolujte jestli vám prohlížeč hlásí problém s vyskakovacími okny (pop-up okny, např. v adresním řádku), nebo jestli máte zapnutý AdBlock (či jinou alternativu) který toto také zablokuje.

Jak se vypořádat s nastavením vyskakovacích oken

Bere, pokud bylo pravidlo vytvořeno před zapnutím aplikace.

Pokud nastavíte bidding mimo aplikaci v okamžiku, kdy aplikace již alespoň jednou bidding zpraocavala, nebude na něj brát ohled.

Čím je nastavení výše, tím má vyšší prioritu (přepisuje nastavení pod ním).

Nejvyšší priorita = 1.

Nová nastavení se řadí za starší.

Nastavením lze pomocí drag&drop měnit pozici/prioritu.

1 = Nevyšší priorita

Pro otevření doporučujeme použít Calc z balíku LibreOffice. Export otevřete také v Excelu.

  1. Znaková sada Unicode (UTF-8)
  2. Jak oddělovač použijte čárku

Nastavení při importu CSV exportu

 

 

Lišák po sobě uklidí tzn. smaže všechna nastavení a pravidla, která vytvořil.

Tato strategie udržuje nabídku v TOP bez cílení na konkrétní pozici. V případě, že je nabídka po dobu tří dnů na první pozici, začne snižování ceny za proklik, aby se neutrácelo tolik, ale nabídka zůstala v TOP.

Nákladovost se počítá pro aktuální měsíc.

Pokud už proběhlo dříve zpracování, pak se nemusíte bát - produkty jsou stále nabiddovány. Po načtení aktuálních dat proběhne automaticky do hodiny další “kolečko” kontroly a nastavení.

Tato data jsou z Google Analytics za posledních 30 dní. Zdrojem jsou Heureka a její satelity.

Musíte mít Ověřeno zákazníky od Heureky.

Účet (a e-shop) v Mergado.

 

Zkontrolujte si v aplikaci Keychain, zda máte propojeno Mergado s Google Analytics.

Jestli je spojení v pořádku, zkotrolujte zda si nepřeznačkováváte Heureku na jiný zdroj buď pomocí UTM parametrů nebo přímo v nastavení Google Anayltics.

Nejdříve je potřeba vytvořit první nastavení (na stránce “Nastavení”). Pokud toto již máte, doporučujeme den vyčkat, než se načtou data ze všech zdrojů.

Ne, Bidding Fox je nástroj, který sami spravují buď marketingoví odborníci nebo pracovníci e-shopu zodpovědní za řízení inzerce ve vyhledávačích zboží.

Diagnostika ukazuje počet nespárovaných položek napříč výběry v nastaveních. Pokud používáte Bidding Fox pro část sortimentu, diagnostika se vztahuje na něj.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás.

Ze života biddingového automatu

Co je bidding a jak funguje
Přemýšlíte, jak zviditelnit svůj e-shop na Heurece a Zboží.cz? Na následujících řádcích se dočtete o biddingu na zbožových srovnávačích a o jeho možnostech a výhodách.
První nastavení biddingového automatu
Vrtá vám hlavou, který box při nastavování aplikace zakliknout a jak vyplnit ostatní políčka, aby Lišák fungoval správně? V článku na vás čeká popis celé stránky Nastavení spolu s videonávodem.
Zářijový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prošel změnami, které uživateli rozhodně zjednoduší a zpřehlední práci. Elementy jsme rozdělili do podstránek podle okruhů, přibyla možnost párovat data k produktům z Google Analytics a možnost nastavit UTM parametry přímo v appce.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.