Jste zde

Časté dotazy (FAQ)

Články na téma nápověda najdete zde.

 

Lišák umí autobidding pro Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz.

PNO se počítá pro každý produkt zvlášť.

Pořadí pravidel v Mergadu je stejné jako pořadí strategií v Bidding Foxu , tedy co je výše v aplikaci, to je výše v pravidlech Mergada.

Pokud máte vytvořeno 1 až N strategií v aplikaci, bude jejich pořadí na stránce Pravidla přímo v Mergadu následující:

  • strategie č. 1 bude první z pravidel aplikace,
  • strategie č. 2 bude pod ním,
  • strategie N bude posledním z pravidel aplikace - tedy nejníže.

Pozn. logika je otočená proti standardnímu chování Mergado pravidel, kdy produkty ovlivňuje pravidlo nejníže.

Pokud se neimportují data do Mergada, bude mít problém i Bidding Fox, který data přes API získává právě z Mergada.

Pokud se nic neděje po kliknutí na ikonku pro CSV export, zkontrolujte jestli vám prohlížeč hlásí problém s vyskakovacími okny (pop-up okny, např. v adresním řádku), nebo jestli máte zapnutý AdBlock (či jinou alternativu) který toto také zablokuje.

Jak se vypořádat s nastavením vyskakovacích oken

Bere, pokud bylo pravidlo vytvořeno před zapnutím aplikace.

Pokud nastavíte bidding mimo aplikaci v okamžiku, kdy aplikace již alespoň jednou bidding zpraocavala, nebude na něj brát ohled.

Čím je nastavení výše, tím má vyšší prioritu (přepisuje nastavení pod ním).

Nejvyšší priorita = 1.

Nová nastavení se řadí za starší.

Nastavením lze pomocí drag&drop měnit pozici/prioritu.

1 = Nevyšší priorita

Pro otevření doporučujeme použít Calc z balíku LibreOffice. Export otevřete také v Excelu.

  1. Znaková sada Unicode (UTF-8)
  2. Jak oddělovač použijte čárku

Nastavení při importu CSV exportu

 

 

Lišák po sobě uklidí tzn. smaže všechna nastavení a pravidla, která vytvořil.

Tato strategie udržuje nabídku v TOP bez cílení na konkrétní pozici. V případě, že je nabídka po dobu tří dnů na první pozici, začne snižování ceny za proklik, aby se neutrácelo tolik, ale nabídka zůstala v TOP.

Nákladovost se počítá pro aktuální měsíc.

Pokud už proběhlo dříve zpracování, pak se nemusíte bát - produkty jsou stále nabiddovány. Po načtení aktuálních dat proběhne automaticky do hodiny další “kolečko” kontroly a nastavení.

Tato data jsou z Google Analytics za posledních 30 dní. Zdrojem jsou Heureka a její satelity.

Musíte mít Ověřeno zákazníky od Heureky.

Účet (a e-shop) v Mergado.

 

Zkontrolujte si v aplikaci Keychain, zda máte propojeno Mergado s Google Analytics.

Jestli je spojení v pořádku, zkotrolujte zda si nepřeznačkováváte Heureku na jiný zdroj buď pomocí UTM parametrů nebo přímo v nastavení Google Anayltics.

Nejdříve je potřeba vytvořit první nastavení (na stránce “Nastavení”). Pokud toto již máte, doporučujeme den vyčkat, než se načtou data ze všech zdrojů.

Ne, Bidding Fox je nástroj, který sami spravují buď marketingoví odborníci nebo pracovníci e-shopu zodpovědní za řízení inzerce ve vyhledávačích zboží.

Diagnostika ukazuje počet nespárovaných položek napříč výběry v nastaveních. Pokud používáte Bidding Fox pro část sortimentu, diagnostika se vztahuje na něj.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Kontaktujte nás.

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.