Filtrování mezi jednotlivými produkty ve vašem feedu je jednou z důležitých součástí Bidding Foxu. Jeho možnosti jsou v aplikaci téměř neomezené a proto pro vás máme několik návodů, jak s ním pracovat.
Světlo světa spatřil nový release Bidding Foxu. Na první pohled nenápadné změny, rozhodně však praktického charakteru. Zjistěte více o nových možnostech exportu či filtrování produktů.
Stránka Produkty umožňuje sledování jednotlivých nabídek a naleznete zde spoustu zajímavých informací o vašem sortimentu. Podívejte se na video a dozvíte se více podrobností.
Nezahálíme a máme nová vylepšení našeho nástroje. Díky nímž můžete například vyfiltrovat dárky konkurence a nebo snadněji pracovat se strategiemi. Přečtěte si článek a zjistěte, jaké novinky vám zpříjemní práci s aplikací.
Na konci listopadu proběhl poslední release v tomto roce, který obsahoval například rozšíření v nastavení strategií nebo nový přehled filtrů s možností importu či exportu. Projdeme si, co všechno je nové a ukážeme si, jak na to.
Vyznat se mezi všemi produkty, které máte v nabídce občas může dát zabrat. Abychom vám práci zjednodušili, na podstránce Produkty máte téměř neomezené množství možností filtrování ve feedu. Jednotlivé kombinace vlastností produktů si můžete uložit a pracovat s nimi opakovaně. Podívejte se, jak vaše filtry uložíte.
Filtrování je důležitou součástí aplikace a každý ho používá trochu jinak. Neustále ho vylepšujeme a přidáváme nové funkce, aby všichni uživatelé našli to, co potřebují. Od teď můžete v aplikaci vyhledávat více než jeden produkt. Podle názvu, kategorie, dárku atd. Podívejte se, jak na to.
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.