Jste zde
Zápasíte po zapnutí Bidding Foxu s napojením na Google Analytics? Nebo je napojení v pořádku, ale v aplikaci chybějí produktová data? V novém videu ze série Nejčastějších otázek z podpory se dozvíte, jaké jsou nejčastější příčiny tohoto problému.
Při nastavování aplikace Bidding Fox máte možnost vybrat si, podle čeho budete párovat statistiky k produktům. Rozlišujeme dvě možnosti – párování podle vstupní stránky a nebo ITEM_ID. Obě se vyznačují specifickým chováním a mají výhody i nevýhody...
Občas se setkáváme se špatným párováním dat z Google Analytics do Bidding Foxu . To se projevuje chybějícími hodnotami u produktů. Máte analytics správně nastavené nebo u vašeho...
UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Pokud používáte Mergado a Bidding Fox, je třeba aplikace správně nastavit. Teprve potom se vám budou data správně propisovat.
Máme nový měsíc a s ním přichází vylepšení v Bidding Foxu. Tentokrát to je automatické zapnutí a vypnutí strategií, ukládání ručního biddingu a úprava nastavení pro párování dat z Google Analytics. Pojďme si to ukázat.

Ze života biddingového automatu

PROBIDDING 2023: 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece
Konference PROBIDDING nabídla množství inspirace. Poslechněte si praktické tipy, které zaručí úspěch vaší inzerce.
Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?
Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.
Témata na konferenci PROBIDDING
Držte krok s e-commerce trendy a doražte 27. 4. 2023 na PROBIDDING do Brna. Odnesete si novou inspiraci a praktické dovednosti.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.