Jste zde

Jak to funguje

Bidding Fox je chytrý biddingový nástroj pro správu inzerce na Heurece a Zboží.cz. S vaší pomocí dokáže lišácky nastavit a řídit biddingovou strategii, a tím zvýšit tržby nebo snížit náklady na inzerci.

Jelikož je to automat, který pracuje i když vy spíte, ušetří vám čas.

Co Bidding Fox umí?

Dokáže vyhodnotit, které produkty mají potenciál se dobře prodávat a poté řídit jejich inzerci tak, aby byly vidět. Naopak u položek, které jsou v danou chvíli neprodejné, inzerci utlumí.  Konkrétně vám umožní například:

  • vybrat strategii, kterou se chcete pro konkrétní výběr produktů řídit,
  • nastavit limitní PNO i to, jak po jeho dosažení zakročit,
  • nastavit maximální cenu za proklik,
  • určit, na jaké pozici se má vaše nabídka v detailu produktu dlouhodobě držet,
  • kontrolovat ceny konkurence ve vašem oboru a pokud budete chtít, tak podle nich upravovat vaši inzerci,
  • nebiddovat položky, které se ve vyhledávači umisťují do páté pozice a další. 

To vše hromadně pro výběry, které si dopředu vytvoříte – změny ve vašem feedu pak hlídá za vás automaticky.

Jako každý nástroj, i Bidding Fox závisí na tom, jak ho budete používat. Jako první návod vám může posloužit naše Nápověda

Proč Bidding Fox?

Dobrá práce s biddingem vám pomůže dosahovat vyšších tržeb. A Bidding Fox umožňuje efektivnější biddování skrze strategie, které vyhovují zrovna vašemu e-shopu. Můžete tak ohlídat kolik utrácíte za prokliky díky stanovení maximální ceny nebo pevně stanovit podíl nákladů na obratu (PNO) tak, aby vám inzerce vydělávala. Bidding Fox vám pomůže spravovat inzerci a mít kontrolu nad náklady.

Případové studie.

Jak získat Bidding Fox?

Bidding Fox vyžaduje použití aplikace Mergado. Pokud s ní pracujete, stačí si aplikaci aktivovat v Mergado Store. Pokud Mergado zatím nepoužíváte, vyzkoušejte. I Mergado má zkušební měsíc zdarma. 

Pro aktivaci Bidding Foxu v Mergado Store potřebujete mít již v Mergadu nastaveno propojení Heurekou/Zboží.cz a Google Analytics. Pro bidding jako takový musíte mít zavedeno a přiděleno “Ověřeno zákazníky”. Více o prvních krocích v Bidding Foxu najdete tady.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Kontrolujte spárovanost podle ceny produktu s Bidding Fox Elements
Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře.
Výhody a nevýhody produktu v recenzích na Heurece
Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?
Jak nastavit Bidding Fox, když používáte UTM parametry
UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Je třeba s nimi pracovat správně, jinak vám můžou být k ničemu. Pokud je používáte, je třeba správně nastavit i Bidding Fox a Mergado. Podívejte se, jak na to.