Jste zde

Objevte nedávné aktuality a změny v aplikaci Bidding Fox

Ještě ani neskončil leden a Lišák má za sebou dva releasy. Opět jsme kladli důraz na lepší přehlednost a intuitivnější rozhraní. Přibyly i nové možnosti například nastavování strategií či filtrování produktů podle nových metrik. Pojďme si postupně představit všechny novinky, které na vás v aplikaci čekají.

Podstránka Strategie a její formulář

Menšími kosmetickými úpravami prošla v aplikaci podstránka Strategie a spolu s ní i formulář na tvorbu strategie. Změny vznikly hlavě kvůli lepší přehlednosti v parametrech a intuitivnějšímu nastavování.

(Ne)sledování PNO napříč strategiemi

Jestli nepracujete s metrikou PNO, nebude vás ní zatěžovat ani Bidding Fox. Jednoduše stačí vynechat v nastavení strategie políčko s hodnotou PNO, nebo zadat nulu. Výsledek bude stejný.

Nulové PNO ve formuláři nastavení strategie.
Nulové PNO ve formuláři nastavení strategie.

Z detailu strategie na výpis produktů

V detailu strategie najdete zajímavé statistiky, týkající se výkonu na srovnávači zboží. Do detailu jsme přidali i nenápadné tlačítko, kterým se na jeden klik dostanete na seznam produktů s rovnou vyfiltrovaným sortimentem spadajícím do dané strategie.

Detail strategie v aplikaci Bidding Fox.
Detail strategie v aplikaci Bidding Fox.

Nové produktové filtry

Pracujeme na to, abyste mohli své produkty filtrovat podle paramentů v různých kombinacích. Na základě toho přibyly v aplikaci čtyři filtry. Jeden z nich je v podobě checkboxu CPC na minimu kategorie. Můžete si tak například vyfiltrovat produkty, které mají nastavené CPC na hodnotu minimální ceny jejich kategorie a i přesto mají vysokou proklikovost. Ty si pak následně seřadíte podle počtu prokliků nebo sumy nákladů a objevíte tak produkty s vysokými náklady.

Produktový filtr – CPC na minimu strategie.
Produktový filtr – CPC na minimu strategie.

Další tři filtry najdete v sekci Heureka. Dokážete si tu vyfiltrovat produkty podle hodnocení, počtu hodnocení a počtu recenzí na Heurece.

Produktový filtr – Hodnocení, Počet hodnocení a Počet recenzí na Heurece.
Produktový filtr – Hodnocení, Počet hodnocení a Počet recenzí na Heurece.

Uložené produktové filtry

Své sledované filtry produktů si můžete uložit a na daný filtr vytvořit strategii. A abyste měli v seznamu uložených filtrů lepší přehled o tom, na který filtr je a na který není aplikovaná strategie, zvýraznili jsme je informační hláškou.

Informační hláška u uložených filtrů, na které jsou aplikované strategie.
Informační hláška u uložených filtrů, na které jsou aplikované strategie.

Úprava stránky Nastavení produktu

V rámci lepší přehlednosti jsme nastavení projektu a upozornění, událostem a exportům nadělili vlastní podstránku.

Nastavení projektu rozdělené na upozornění, události a exporty.
Nastavení projektu rozdělené na upozornění, události a exporty.

 

Pro dnešek je to vše. Jestli vás zajímá stručný popis novinek v aplikaci, navštivte nás changelog, který aktualizujeme ihned po release a kde je všechno podstatné shrnuté v několika větách.

Aplikaci vylepšujeme hlavně pro vás, proto jestli máte návrhy a nebo tipy, které by vám práci s Bidding Foxem zefektivnili, budeme rádi, když nám napíšete na podpora@biddingfox.com.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.