PPC, z anglického slovního spojení pay per click, je jednou z nejvyužívanějších forem reklamy. Inzerent platí za jednotlivéprokliky na cílovou stránku, nikoliv za jednotlivá zobrazení. Tento systém využívají Google AdWords, Sklik i vyhledávače zboží Heureka a Zboží. Je známý i pod zkratkou CPC - cost per click.
V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.
Rádi byste využívali statistiky z Heureky, Zboží.cz a další, které poskytuje Bidding Fox Elements? Váš XML feed se neobejde bez identifikátoru ITEM_ID, podle kterého nástroj páruje data. Jestli chybí, nezoufejte, jeho absenci vyřešíme v Mergadu pomocí pravidla v průběhu jednotek minut. Čtěte dál a zjistěte, jak na to.
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.