Jste zde

Nespárované produkty

Produkty, které nejsou zařazené do kategorie ve vyhledávači zboží. Produkty se nespárují v případě, že vyhledávač nemá zařazenou danou kategorii, nebo je originální a nelze ho "připárovat" k ostatním. U nespárovaných produktů není možné využít bidding a zobrazují se jen ve vyhledávání a až za spárovanými produkty.

Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
https://sluzby.heureka.cz/napoveda/xml-feed/ Nedávno jsme se v několika článcích na blogu zabývali diagnostikou a několikrát se setkali s ...

Ze života biddingového automatu

PROBIDDING 2023: 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece
Konference PROBIDDING nabídla množství inspirace. Poslechněte si praktické tipy, které zaručí úspěch vaší inzerce.
Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?
Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.
Témata na konferenci PROBIDDING
Držte krok s e-commerce trendy a doražte 27. 4. 2023 na PROBIDDING do Brna. Odnesete si novou inspiraci a praktické dovednosti.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.