Produkty, které nejsou zařazené do kategorie ve vyhledávači zboží. Produkty se nespárují v případě, že vyhledávač nemá zařazenou danou kategorii, nebo je originální a nelze ho "připárovat" k ostatním. U nespárovaných produktů není možné využít bidding a zobrazují se jen ve vyhledávání a až za spárovanými produkty.
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit ? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.
Chystáte se použít párování dat k produktům podle CODE v Bidding Foxu? Máme pro vás jednoduchý návod, jak CODE dostat do Heureka feedu ze Shoptetu. Nepotřebujete složité úpravy pravidel, celý postup je rychlý a zvládne ho každý e-shopař.
Víte, jak využít srovnávače zboží co nejefektivněji, aby vám nemizely peníze v biddingu jako v černý díře? Dali jsme pro vás dohromady několik tipů od specialistů, tak se na ně pojďme podívat!