Produkty, které nejsou zařazené do kategorie ve vyhledávači zboží. Produkty se nespárují v případě, že vyhledávač nemá zařazenou danou kategorii, nebo je originální a nelze ho "připárovat" k ostatním. U nespárovaných produktů není možné využít bidding a zobrazují se jen ve vyhledávání a až za spárovanými produkty.
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Víte, jak využít srovnávače zboží co nejefektivněji, aby vám nemizely peníze v biddingu jako v černý díře? Dali jsme pro vás dohromady několik tipů od specialistů, tak se na ně pojďme podívat!
V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...