Reporty

Reporty jsou nedílnou součástí Bidding Foxu. Díky nim už nemusíte vyplňovat množství tabulek a vyhodnocovat inzerci. Na několik málo kliknutí srovnáte jednotlivá období mezi sebou a jednoduše vyhodnotíte, jak se inzerci v daném období vedlo.

Články na téma Reporty

Víte, co obsahuje Přehled o výkonu a nákladech od Heureky a jaká data byste si měli hlídat?

Reporty jsou důležitou součástí inzerce na zbožácích. Protože jich Heureka a Zboží.cz poskytují hned několik, zaslouží si každý svůj vlastní článek. Dozvíte se jak s nimi pracovat a co kontrolovat. Minulý článek jsme věnovali Sortiment reportu a v tomto se podíváme na XML report měření konverzí.

Reporty jsou nedílnou součástí inzerce na zbožových srovnávačích. Obsahují důležité informace pro úpravy biddingu, ceny za proklik, ale i ceny produktu a samotnou nabídku e-shopu. Heureka a Zboží.cz nabízí několik variant reportů se zaměřením vždy na jinou oblast vyhodnocování.

Reporty biddingu se staly oblíbenou funkcí Bidding Foxu a proto jsme se na ně opět zaměřili. Automatické zasílání reportu na e-mail už je zaběhnutým standardem, a proto jsme ho vylepšili. Co jsme pro vás vymysleli? 

Heureka přichází s novými reporty, které jsou podrobnější, přesnější a obsáhlejší než byly doteď. S jakými daty můžete začít pracovat a jak to funguje?

Bidding report je už nějakou chvíli součástí aplikace. Ušetří vám čas a data máte vždy přehledně uložená na jednom místě. Co v něm najdete a jak ho můžete využívat na 100 %? Připravili jsme pro vás sérii článků, které vám to ukážou.