Jste zde

Podíl nákladů na obratu

PNO je poměrový ukazatel, který dává odpověď na to, jaký je podíl nákladů na obratu. Znamená tedy, kolik procent z obratu investujete do nákladů na reklamu. V Bidding Foxu můžete PNO nastavit tak, aby automat vámi stanovenou hranici nepřekračoval. 

Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
PNO nám dává odpověď na to, kolik procent z obratu investujeme do nákladů na reklamu a je určitou hranicí, kolik jsme za ni ochotní zaplatit. Jak s PNO pracuje BF?

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.