Jste zde

Podíl nákladů na obratu

PNO je poměrový ukazatel, který dává odpověď na to, jaký je podíl nákladů na obratu. Znamená tedy, kolik procent z obratu investujete do nákladů na reklamu. V Bidding Foxu můžete PNO nastavit tak, aby automat vámi stanovenou hranici nepřekračoval. 

Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
PNO nám dává odpověď na to, kolik procent z obratu investujeme do nákladů na reklamu a je určitou hranicí, kolik jsme za ni ochotní zaplatit. Jak s PNO pracuje BF?

Ze života biddingového automatu

7 tipů jak snížit náklady na bidding
Víte, jak využít srovnávače zboží co nejefektivněji, aby vám nemizely peníze v biddingu jako v černý díře? Dali jsme pro vás dohromady několik tipů od specialistů, tak se na ně pojďme podívat!
Změny v Ověřeno Zákazníky v roce 2025
Už jste to slyšeli? Heureka změnila odletové řády e-mailů s dotazníky spokojenosti. Přinášíme vám rychlý přehled, jak to teď lítá.
V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.