Jste zde

Úprava měření konverzí na Heurece. Jak zahrnout dopravu či poukaz v objednávce?

Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.

Produktové vs. neproduktové položky

Heureka umožňuje sledovat, kolik lidí, kteří se z ní prokliknou do e-shopu, skutečně provede i objednávku. Do teď nastával ovšem problém, pokud se celková cena lišila od součtu cen produktů, například kvůli započtené dopravě, slevovému poukazu apod.

Po úpravě skriptu, který má měření konverzí na starost, je ale možné do objednávek přidávat už i neproduktové položky jako je právě zmíněná doprava, voucher, nebo například pojištění, dárkové balení a další, aniž by docházelo k varování, že se ceny neshodují.

Přidejte neproduktové položky do objednávek

Neproduktové položky přidáte pomocí následujícího řádku:

javascript

heureka('add_additional_item', 'ITEM_NAME', 'SINGLE_ITEM_PRICE', 'NUMBER_OF_ITEMS');

Tento řádek vložte tolikrát, kolik různých neproduktových položek chcete k objednávkám přidat. Řádek konkrétně přidává:

  • Název položky (= ITEM_NAME), který není povinný, ale doporučujeme ho přidat pro snadnější identifikaci
  • Cenu jednoho kusu (= SINGLE_ITEM_PRICE)
  • Počet kusů v objednávce (= NUMBER_OF_ITEMS)

Výsledné řádky by tedy mohly vypadat nějak takto:

heureka('add_additional_item', 'Voucher 100Kc', '-100', '1');

heureka('add_additional_item', 'Poštovné', '79', '1');

Mějte Heureka měření konverzí pod palcem

Uvedený kód se bude samozřejmě následně dynamicky generovat podle obsahu dané objednávky. Díky němu bude tak možné měřit konverze i po zahrnutí neproduktových položek, protože cena zůstane shodná s total_price.

Mějte nejen měření konverzí, ale i zbožáky zmáknuté lišácky. Vyzkoušejte naši aplikaci Bidding Fox, s kterou ušetříte čas i peníze a nebudete mít z toho všeho nervy v kýblu. S Lišákem navíc neminete žádnou další novinku! :)

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Začít s biddingem může působit jako velký krok. Ale věřte, když víte co chcete, co nechcete a kam směřujete, máte půl práce hotovo. A zbytek? Ten už zvládnete s trochou lišáckého vedení. 🦊 Tak se do toho pustíme.
Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.