Jste zde

13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece

PROBIDDING 2023 nabídl množství zajímavých a inspirativních přednášek. O své zkušenosti a dlouholeté know-how se s diváky podělili specialisté z e-commerce oboru. Poslechněte si další přednášku z lišácké konference a naučte se s nejpopulárnějším srovnávačem v Česku a na Slovensku pracovat efektivněji.

Adam Cagala

13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece 

Adam působí na pozici Performance Specialist v reklamní agentuře PTA Group. Ve své práci se zaměřuje spíše na technickou stránku věci, jako jsou XML feedy, automatizace, práce s MERGADEM nebo aplikací Bidding Fox.

2. ročník lišácké konference poskytl bohatý program. Seznamte se blíže s první přednáškou Ondry Pešáka a poslechněte si výsledky uživatelského průzkumu.

Zvyšte výkonnost své inzerci 

V podobném lehce technickém duchu se nesla také Adamova přednáška. Ve svém výkladu diváky seznámil se 13 praktickými tipy, které pomohou ke zvýšení úspěšnosti inzerce. Nejdříve se věnoval potřebné analytice, dále přiblížil práci s daty, následovaly rady pro efektivní bidding a závěr přednášky patřil užitečným nástrojům pro digitální marketing. Každé téma podpořil množstvím praktických ukázek pro lepší představivost posluchačů. Vychytávky, které Adam během výkladu prozradil se nevztahovaly pouze k Heurece. Aplikovatelné byly také na další srovnávače a reklamní systémy. Pusťte si záznam a přesvědčte se sami.

Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem

Obsah přednášky

00:00 – 03:33 Úvod

03:34 – 07:53 Používání UTM parametrů 

07:54 – 12:13 Používání UTM identifikátorů 

12:14 –16:50 E-shopová data 

16:51 – 20:48 Segmentace dat 

20:49 – 25:43 Porovnávání dat 

25:44 – 30:27 Využití sezónnosti 

30:28 – 33:00 Vizualizace dat 

33:01 – 35:20 Segmentace v biddingu 

35:21 – 39:07 Využití dat v biddingu 

39:08 – 42:56 Párování produktů 

42:53 – 47:46 Skrývání produktů 

47:47 –  49:32 Automatizace 

49:33 – 55:36 Tipy na užitečné nástroje 

55:37 – 56:03 Závěr 

 

Moc děkujeme Adamovi za velmi bohatou a praktickou přednášku. V příštím díle se můžete těšit na představení aplikace Fox Data+ jako pomocníka pro lepší přehled nad inzercí a klidnější spaní. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.