Jste zde

Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?

Druhý ročník lišácké konference je úspěšně za námi. Pokud jste letošní PROBIDDING nestihli nebo byste si rádi přednášky poslechli znovu, máme pro vás dobrou zprávu. Všechny nahrané záznamy postupně najdete na našem blogu. Připomeňte si atmosféru PROBIDDINGU 2023 prostřednictvím první přednášky.

Ondřej Pešák 

Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita?

Ondra působí jako Head of Marketing and Strategy v softwarové firmě oXyShop. Ve své přednášce se věnoval faktorům, které jsou při nákupním rozhodování na srovnávačích zboží pro zákazníky klíčové. Jeho výklad vycházel z vlastního uživatelského průzkumu.

Jak dopadl uživatelský průzkum 

Z Ondrovi přednášky vyplynulo, že nákupní rozhodování je skutečně složitý proces. Každý zákazník uvažuje odlišně, a to nejen v rámci svých potřeb, ale také vzhledem k typu produktu a dalším podnětům. I přesto by e-shopaři měli vědět o nejčastějších faktorech, které zákazníci na srovnávačích zboží řeší. Pokud znáte důvody, které návštěvníky nejvíce ovlivňují k prokliknutí do e-shopu, dokážete jim přizpůsobit své prodejní i marketingové aktivity a tím zvýšit ziskovost e-shopu. Jaké informace marketingoví specialisté z oXyShopu zjistili, se dozvíte v záznamu přednášky.

O PROBIDDINGU slyšíte poprvé? Navštivte oficiální web, díky kterému akci poznáte lépe nebo si přečtěte článek: PROBIDDING 2023: Poznejte s námi rozmanitý svět e-commerce.

Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem.

Obsah přednášky

00:00 – 00:39 Úvod

00:40 – 05:39 Uvedení do problematiky nákupního rozhodování 

05:40 – 09:09 Uživatelský průzkum

09:10 –16:59 Výsledky průzkumu

17:00 – 21:10 Závěr

Moc děkujeme Ondrovi za opravdu zajímavou přednášku. V dalším díle vám Adam Cagala z PTA Group prozradí 13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.