Jste zde

Jak cenotvorba ovlivňuje výkon PMAX a jak na tom vydělat

Správně nastavená cenotvorba přímo ovlivňuje úspěšnost celého podnikání. Proč cenotvorbu začít řešit a jakých výsledků v praxi dosahuje, prozradí Ondřej Vodehnal v závěrečné přednášce z lišácké konference PROBIDDING 2023. 

Ondřej Vodehnal 

Jak cenotvorba ovlivňuje výkon PMAX a jak na tom vydělat

Ondra je CTO a spoluzakladatel marketingové agentury Filipesmedia. Stará se o technický vývoj a nejsložitější klienty v agentuře. Za 7 let praxe mu pod rukama prošlo nad 300 e-shopů. Díky svým bohatým zkušenostem řeší s klienty nejen marketing, ale i businessovou a produktovou část. 

 Inspirujte se know-how Petry Mikuláškové v přednášce Jak vytvářím biddovací strategie a začněte vytvářet jednoduché, ale efektivní biddovací strategie. 

Vyzrajte nad cenovými válkami

Odvětví e-commerce a výkonnostního marketingu čelí za poslední rok a půl mnoha překážkám. Cenové války pocítil nejeden e-shopař a cena je pro zákazníky často rozhodujícím faktorem k úspěšnému dokončení nákupního procesu. Ve své přednášce se Ondra podělil o praktické zkušenosti s klienty a především poradil, jak s cenotvorbou krok za krokem začít pracovat. Pokud vás zajímá, jaký pozitivní vliv může mít přeceňování na výkon PPC kampaní, neváhejte a zkoukněte přiložený záznam.

Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem

Obsah přednášky 

00:00 – 01:08 Úvod 

01:09 – 02:05 Proč řešit cenotvorbu 

02:06 – 06:34 Skladba ceny 

06:35 – 09:45 Proč řešit cenotvorbu v rámci PPC kampaní 

09:46 –  20:44 Jak na cenotvorbu 

20:45 –28:20 Jak cenotvorba ovlivňuje PPC 

28:21 – 29:25 Příklady z praxe - Jak nasadit Pricing Fox na Shoptetu 

29:26 – 32:40 Příprava na Shoptetu

32:41 – 38:14 Příprava v MERGADU

38:15 – 39:16 Nasazení aplikace Pricing Fox 

39:17 – 41:05 Google Ads PMAX kampaně 

41:06 – 41:37 Závěr 

Tímto jsou záznamy z konference PROBIDDING 2023 u konce. Ještě jednou bychom vám rádi poděkovali za skvělou účast a atmosféru, která na lišácké akci panovala. Těšíme se na vás zase někdy příště

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.