Jste zde

Lepší přehled nad inzercí a klidnější spaní

Pravidelný přehled nad inzercí a marketingovými projekty je pro úspěšnost e-commerce businessu klíčový. Naučte se data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Jak na to, vám prozradí Jirka v další přednášce z lišácké konference PROBIDDING 2023. 

Jiří Guňka

Lepší přehled nad inzercí a klidnější spaní

Jirka pracuje jako Managing director pro Bidding Fox a Feed Image Editor. Má pod palcem jak biddování, tak automatickou cenotvorbu na srovnávačích zboží. V e-commerce se pohybuje více než 10 let a o své zkušenosti se pravidelně dělí prostřednictvím mnoha školení.

Poznejte lišáckou konferenci PROBIDDING blíže díky prvnímu záznamu Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita? 

Mějte své projekty pod kontrolou 

Jak vyplynulo z Jirkovi přednášky s Fox Data+ získáte efektivní Dashboardy, automatické Alerty a přehledné Exporty pro vás i vaše klienty. Pokud vás nebaví neustálé sledování inzerce a hledání mnohdy zapeklitých chyb, je pro vás aplikace ideálním řešením. Díky nejmladšímu lišákovi budete vždy vědět, v jakém stavu vaše inzerce je, jak jste na tom s objednávkami, jaké výše dosahuje maximální/minimální CPC a mnoho dalšího. Aplikace vás včas upozorní na jakékoliv změny ve vašich produktových výběrech v MERGADU, které by vás později mohly stát nemalé finanční ztráty. Co všechno appka umí a s čím vám dokáže pomoci, se dozvíte ve videu. 

Vyzkoušejte Fox Data+ na 30 dní zdarma a podělte se s námi o zpětnou vazbu. Moc rádi si vyslechneme vaše podněty.

Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem

Obsah přednášky

00:00 – 03:15 Úvod

03:16  07:17 Manuální vs. automatický report produktů 

07:18  07:42 Zdroje dat 

07:43  15:19 Dashboardy 

15:20  20:16 Alerty

20:17  22:35 Exporty 

22:36  24:33 Více informací o aplikaci Fox Data+ 

24:34  25:16 Testování GA4 

25:17  25:48 Závěr 

Moc děkujeme Jirkovi za jeho velmi praktickou přednášku. Nenechte si ujít příští díl, ve kterém se s vámi e-commerce konzultantka Petra podělí o vytváření efektivních biddingových strategií.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.