Jste zde

Jak na efektivní a jednoduché biddovací strategie

Vzdělání a inspirace není v e-commerce nikdy dost. Konference PROBIDDING 2023 toho byla jasným důkazem. Poslechněte si přednášku Petry Mikuláškové a začněte vytvářet biddovací strategie, díky kterým ze srovnávačů vytěžíte maximum. 

Petra Mikulášková 

Jak vytvářím biddovací strategie 

Petra působí jako konzultantka na volné noze se zaměřením na srovnávače zboží. Svým klientům pomáhá nejen s jejich správným nastavením, ale také s biddováním a audity. Získané zkušenosti ráda sdílí s ostatními marketingovými nadšenci, ať už prostřednictvím e-booku, školení nebo přednášek.

Chcete mít jasný přehled nad svými e-commerce aktivitami? Poznejte blíže aplikací Fox Data+ v rámci přednášky Lepší přehled nad inzercí a klidnější spaní

Efektivní a jednoduché strategie 

Ve své přednášce Petra představila celkem sedm osvědčených strategií pro Heureku a Zboží.cz, které nastavuje pomocí aplikace Bidding Fox. Všechny zmíněné strategie jsou velmi jednoduché, vhodné do začátků a aplikovatelné téměř na jakýkoliv sortiment zboží. Nechte se inspirovat tipy z praxe a načerpejte cenné know-how i pro své projekty. Jak jednotlivé strategie Petra nastavuje, se dozvíte v přiloženém záznamu. 

Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem.

Obsah přednášky

00:00 – 01:19 Úvod a představení 

01:20 – 03:42 3+1 strategií na Heurece 

03:43 – 08:15 Osamocená nabídka na Heurece

08:16 – 15:22 Položky do 21 Kč 

15:23 – 21:06 TOP pozice s košíkem 

21:07 – 24:03 Bid pozice bez biddingu 

24:04 – 26:55 Propojení Strategie 3 a 4

26:57 – 30:27 Shrnutí Strategií na Heureku 

30:28 – 33:06 Úvod do Zboží.cz a 3 základní Strategie 

33:07 – 35:27 Osamocená nabídka na Zboží.cz 

35:2 36:12 2 e-shopy na kartě

36:13 – 37:37 Nespárované nabídky 

37:38 – 40:33 Podstatné informace ke Strategiím obecně 

40:34 – 40:55 Závěr

Moc děkujeme Petře za praktickou a inspirující přednášku. V dalším díle vám Ondra z Filipesmedia prozradí, proč aktivně řešit cenotvorbu.  

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.