Vzdělání a inspirace není v e-commerce nikdy dost. Konference PROBIDDING 2023 toho byla jasným důkazem. Poslechněte si přednášku Petry Mikuláškové a začněte vytvářet biddovací strategie, díky kterým ze srovnávačů vytěžíte maximum.
Petra Mikulášková
Jak vytvářím biddovací strategie
Petra působí jako konzultantka na volné noze se zaměřením na srovnávače zboží. Svým klientům pomáhá nejen s jejich správným nastavením, ale také s biddováním a audity. Získané zkušenosti ráda sdílí s ostatními marketingovými nadšenci, ať už prostřednictvím e-booku, školení nebo přednášek.
Chcete mít jasný přehled nad svými e-commerce aktivitami? Poznejte blíže aplikací Fox Data+ v rámci přednášky Lepší přehled nad inzercí a klidnější spaní.
Efektivní a jednoduché strategie
Ve své přednášce Petra představila celkem sedm osvědčených strategií pro Heureku a Zboží.cz, které nastavuje pomocí aplikace Bidding Fox. Všechny zmíněné strategie jsou velmi jednoduché, vhodné do začátků a aplikovatelné téměř na jakýkoliv sortiment zboží. Nechte se inspirovat tipy z praxe a načerpejte cenné know-how i pro své projekty. Jak jednotlivé strategie Petra nastavuje, se dozvíte v přiloženém záznamu.
Prezentaci ke stažení najdete pod tímto odkazem.
Obsah přednášky
00:00 – 01:19 Úvod a představení
01:20 – 03:42 3+1 strategií na Heurece
03:43 – 08:15 Osamocená nabídka na Heurece
08:16 – 15:22 Položky do 21 Kč
15:23 – 21:06 TOP pozice s košíkem
21:07 – 24:03 Bid pozice bez biddingu
24:04 – 26:55 Propojení Strategie 3 a 4
26:57 – 30:27 Shrnutí Strategií na Heureku
30:28 – 33:06 Úvod do Zboží.cz a 3 základní Strategie
33:07 – 35:27 Osamocená nabídka na Zboží.cz
35:28 – 36:12 2 e-shopy na kartě
36:13 – 37:37 Nespárované nabídky
37:38 – 40:33 Podstatné informace ke Strategiím obecně
40:34 – 40:55 Závěr
Moc děkujeme Petře za praktickou a inspirující přednášku. V dalším díle vám Ondra z Filipesmedia prozradí, proč aktivně řešit cenotvorbu.
Přidat komentář