Jste zde

Udržte krok v e-commerce, přijďte na konferenci PROBIDDING

Získávání pravidelného přehledu a vzdělávání hraje
v e-commerce klíčovou roli. Přidejte se mezi odborníky z praxe, kteří ví, jak důležité je zůstat v obraze. Na PROBIDDINGU načerpáte nejen praktické dovednosti, ale odnesete si i zaručené postupy, které vám pomůžou k ještě vyšší ziskovosti e-shopu.

Zapište si do diáře

Lišácká konference se pomalu ale jistě blíží. Těšíme se na vás 27. 4. 2023 v brněnském divadle CO.LABS. Přijďte zažít pohodový den v e-commerce komunitě. Načerpáte novou inspiraci, rozšíříte si praktické znalosti a potkáte známé, ale i nové tváře z oboru. 

Rezervujte si své místo ještě dnes 

Celá akce je zdarma. Kapacita se rychle plní, ale volná místa ještě máme. Tak neváhejte, vyplňte formulář a rádi se s vámi uvidíme. 

Slyšíte o PROBIDDINGU poprvé? Přečtětě si úvodní článek, ve kterém jsme přiblížili celý průběh akce.

Témata, která rozebereme na PROBIDDINGU

Ať už patříte k ostříleným markeťákům nebo svět e-commerce krok po krůčku poznáváte, na lišácké konferenci si vyberete. Přednášky jsou vhodné jak pro nováčky, tak pro pokročilé. Přesvědčte se sami.

Ondřej Pešák, OxyShop

Cena a pozice jako hlavní příčiny úspěchu. Mýtus, nebo realita? 

Stojí pozice a cena za skutečným úspěchem na srovnávačích? Přijďte se podívat, jak dopadl uživatelský průzkum a vyslechnout si názor strategického marketéra.   

 

Adam Cagala, ptagroup

13 tipů, díky kterým pozdvihnete inzerci na Heurece

Poznejte několik vychytávek, které vám na Heureka.cz zajistí úspěšnou inzerci. 

 

Jiří Guňka

Lepší přehled nad inzercí a klidnější spaní

Víte, co se děje s vašimi produkty během inzerce na srovnávačích? Seznamte se s Fox Data+ a dostaňte svůj projekt pomocí dashboardů a alertů pod kontrolu.

 

Ondřej Vodehnal, Filipesmedia

Jak cenotvorba ovlivňuje výkon PMAX a jak na tom vydělat

Změny v e-commerce pociťuje každý z nás. Poslechněte si konkrétní zkušenosti z dob, kdy se cenové války rozjely naplno.

 

Petra Mikulášková

Jak vytvářím biddovací strategie

Nahlédněte pod pokličku kuchařského hrnce e-commerce specialistky a odneste si užitečné náměty pro své biddovací strategie. 

 

Panelová diskuze 

První kroky pro úspěšný e-shop na srovnávačích

Srovnávače zboží zná každý. Zúčastněte se panelové diskuze s e-commerce specialisty, kteří vám poradí, jak na zbožácích docílit úspěšné inzerce.

Zajímají vás jednotlivé přednášky podrobněji? Navštivte oficiální web PROBIDDINGU, kde jsme se o nich rozepsali více.

Dejte nám o své účasti vědět prostřednictvím události na Facebooku nebo na LinkedIn. Pravidelně vám v nich přinášíme aktuální informace a novinky týkající se akce.

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.