Jste zde

Jak vypátrat chybně spárované produkty v inzerci na Heurece

Odhalme chybně spárované produkty v inzerci Heureky pomocí Mergada a Bidding Fox Elements. Odstraněním těchto nesrovnalostí zamezíme zbytečnému proklikávání kreditu, které nepřináší objednávky.

Bidding Fox Elements

Abychom byli schopni chyby odhalit, neobejdeme se bez Bidding Fox Elements. V aplikaci v sekci „Heureka - informace o produktu“ si aktivujeme element „2. nejnižší cena“.

Rozhranie Bidding Fox Elements
Rozhraní Bidding Fox Elements

 

Mergado

Nový pomocný element na vytvoření výběru

V dalším kroku se přesuneme do Mergada, kde si vytvoříme nový element. V našem případě jsme element pojmenovali „PRICE_RATIO“, do kterého vypočítáme poměr mezi naší cenou a cenou druhé nejlevnější nabídky na produktové kartě Heureky.

Rozhranie Mergada – Elementy
Rozhraní Mergada – Elementy

 

Nové pravidlo pro výpočet poměru ceny

Následně pokračujeme vytvořením nového pravidla. Potřebujeme, aby bylo pravidlo výpočetní a aplikované na všechny produkty ve feedu.

 

TIPPravidla můžete samozřejmě aplikovat i na užší výběr produktů. Záleží na tom, jak velký výběr potřebujete mít pod kontrolou.

 

Do kolonky „Element“ dosadíme ten, který jsme vytvořili v předešlém kroku – „PRICE_RATIO“. 

Na závěr dosadíme vzorec, který má za úkol poměřovat cenu každého produktu ve feedu s druhou nejnižší cenou konkurenčního produktu na produktové kartě Heureky.

VÝPOČET: %PRICE_VAT% / %BFE_H_MIN_PRICE2%

Rozhranie Mergada – Pravidlá
Rozhraní Mergada – Pravidla

 

Nový výběr podezřelých produktů

Přesuneme se na podstránku „Produkty“ a vytvoříme nový výběr. Jde nám o to najít produkty ve feedu, kterých cena je nižší o 70 procent v porovnání s cenou konkurenčního výrobku na druhém místě produktové karty Heureky.

[PRICE_RATIO]  <  "0.3"

Rozhranie Mergada - Produkty
Rozhraní Mergada – Produkty
TIPV našem případě uvádíme 70 procent, vy si přirozeně dosaďte hodnotu, která má pro vás smysl.

Tímto jsme vytvořili výběr potenciálních chybně spárovaných produktů. Správnou spárovanost je vhodné čas od času zkontrolovat a podle potřeby produkty upravit. V případě, že výběr neobsahuje produkty, je to pro nás dobré znamení.

Jestli byste měli ohledně nastavení nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.