Jste zde

Jak vypátrat chybně spárované produkty v inzerci na Heurece

Odhalme chybně spárované produkty v inzerci Heureky pomocí Mergada a Bidding Fox Elements. Odstraněním těchto nesrovnalostí zamezíme zbytečnému proklikávání kreditu, které nepřináší objednávky.

Bidding Fox Elements

Abychom byli schopni chyby odhalit, neobejdeme se bez Bidding Fox Elements. V aplikaci v sekci „Heureka - informace o produktu“ si aktivujeme element „2. nejnižší cena“.

Rozhranie Bidding Fox Elements
Rozhraní Bidding Fox Elements

 

Mergado

Nový pomocný element na vytvoření výběru

V dalším kroku se přesuneme do Mergada, kde si vytvoříme nový element. V našem případě jsme element pojmenovali „PRICE_RATIO“, do kterého vypočítáme poměr mezi naší cenou a cenou druhé nejlevnější nabídky na produktové kartě Heureky.

Rozhranie Mergada – Elementy
Rozhraní Mergada – Elementy

 

Nové pravidlo pro výpočet poměru ceny

Následně pokračujeme vytvořením nového pravidla. Potřebujeme, aby bylo pravidlo výpočetní a aplikované na všechny produkty ve feedu.

 

TIPPravidla můžete samozřejmě aplikovat i na užší výběr produktů. Záleží na tom, jak velký výběr potřebujete mít pod kontrolou.

 

Do kolonky „Element“ dosadíme ten, který jsme vytvořili v předešlém kroku – „PRICE_RATIO“. 

Na závěr dosadíme vzorec, který má za úkol poměřovat cenu každého produktu ve feedu s druhou nejnižší cenou konkurenčního produktu na produktové kartě Heureky.

VÝPOČET: %PRICE_VAT% / %BFE_H_MIN_PRICE2%

Rozhranie Mergada – Pravidlá
Rozhraní Mergada – Pravidla

 

Nový výběr podezřelých produktů

Přesuneme se na podstránku „Produkty“ a vytvoříme nový výběr. Jde nám o to najít produkty ve feedu, kterých cena je nižší o 70 procent v porovnání s cenou konkurenčního výrobku na druhém místě produktové karty Heureky.

[PRICE_RATIO]  <  "0.3"

Rozhranie Mergada - Produkty
Rozhraní Mergada – Produkty
TIPV našem případě uvádíme 70 procent, vy si přirozeně dosaďte hodnotu, která má pro vás smysl.

Tímto jsme vytvořili výběr potenciálních chybně spárovaných produktů. Správnou spárovanost je vhodné čas od času zkontrolovat a podle potřeby produkty upravit. V případě, že výběr neobsahuje produkty, je to pro nás dobré znamení.

Jestli byste měli ohledně nastavení nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.