Jste zde

Kontrolujte spárovanost podle ceny produktu s Bidding Fox Elements

Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře. 

O důležitosti spárovanosti produktů vám psát jistě nemusíme. Hodně o tom mluvili řečníci na konferenci PROBIDDING. Podívejte se na záznamy přednášek, uslyšíte velmi cenné informace. 

Kontrola spárovanosti na Heurece

Spárovanost můžete kontrolovat několika způsoby: 

  • V Bidding Foxu na hlavní stránce, v Diagnostice nebo v Reportu. 
  • V Sortiment reportu od Heureky.
  • Nebo pomocí Bidding Fox Elements

Jak kontrolovat spárovanost s Bidding Fox Elements

Budete ji kontrolovat na základě ceny vašich produktů a ceny produktů v kartě, kde jste spárovaní. 

V Bidding Fox Elements zapněte element BFE_H_MIN_PRICE.
Vytvořte pravidlo v Mergadu, podle ukázky v obrázku.

Vytvoření pravidla price ratio v Mergadu
Vytvoření pravidla price ratio v Mergadu

Udělejte výběr produktů například - PRICE RATIO > 1.5

Tak získáte produkty, které mají 1.5 krát vyšší cenu, než ty nejlevnější v kartě. Koeficient ceny zvolte podle toho, co vám nejvíce vyhovuje. 


Zkontrolujte je na Heurece a zjistěte, proč tomu tak je. Jedním z častých důvodů je právě spárování do špatné karty. Může se tak stát třeba u fotoaparátů, kde se spárujete k příslušenství nebo setům, ve kterých je hlavní produkt doplněný např. o objektivy. Vaše nabídka tak bude podstatně dražší a zákazník ji nenajde ve srovnání s ostatními.  

V Bidding Fox Elements můžete zvolit elementy od 1. po 10. nejlevnější produkt v kartě. Vybírejte vždy podle toho, co pro váš e-shop sedí nejlépe. 

Mít správně spárované produkty je důležité pro bidding, ale i pro samotnou podstatu Heureky - porovnávání stejných nabídek od různých e-shopů. 

Přečtěte si o dalších výhodách aplikace Bidding Fox Elements a vyzkoušejte ji na 15 dní zdarma

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.