Jste zde

Just Bidding #7 – Osvojte si bezchybné párování produktů

Jak uchopit párování zboží z toho správného konce? V dalším díle série Just Bidding dostanete odpovědi na časté otázky, které e-shopaře trápí při vytváření produktových karet pro srovnávače zboží. S tipy od specialisty Jirky Guňky se naučíte chyby nejen kontrolovat, ale i eliminovat. Ušetřený kredit dokážete účinněji investovat na další biddingové strategie.

Ve videu se dozvíte:

00:28 Jaká je příčina toho, že se produkty do produktových karet špatně napárují?

01:55 Jaký je postup při kontrole spárovaných produktů?

02:28 Proč je důležité řešit správně napárovaný sortiment?

03:40 Jaké jsou nejčastějšie příklady špatného napárování?

06:41 Jaký je postup u špatně spárovaných produktů? Jak je e-shopař dostane na správnou produktovou kartu?

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.