Report spárovanosti vám pomáhá prodávat

Pro využití potenciálu Heureky je nezbytné mít správně spárované produkty do produktových karet. Díky reportu spárovanosti zjistíte kolik máte nespárovaných produktů a jak s nimi dál pracovat.  

Reporty na Heurece

Na Heurece je k dispozici 5 různých typů reportů. Některé z nich jsou dostupné jen pro e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky, jiné pro všechny.

Co je Report spárovanosti

Tento report obsahuje seznam produktů, které nemáte spárované do katalogu Heureky a návrhy na změnu jejich názvu a kategorie. Generuje se vždy jednou denně přes noc. 
Je dostupný všem e-shopům, které jsou zařazené v PPC režimu. Najdete ho v záložce Datové přehledy a stáhnout si ho můžete ve formátu CSV.

Návod, jak exportovat soubor z CSV do excelové tabulky a jak můžete s reportem dál pracovat, najdete ve videu od Heureky.

Co Report spárovanosti obsahuje

  • ID a název e-shopu na Heurece,
  • ID a název produktu,
  • Kategorii,
  • Cenu,
  • EAN kód,
  • Navrhovaný název a kategorii,
  • Minimální a maximální navrhovanou cenu, 
  • a další.  

Proč je spárovanost produktů důležitá

Přesvědčte se sami o tom, že je spárovanost důležitá, pomocí jednoduchého testu

Otevřete Google Analytics a u e-shopu se podívejte na zdroj heureka.cz. Jednou zadejte pouze “heureka.cz” (pro nespárované produkty) a podruhé k tomu přidejte i subdoménu, ve které jsou vaše produkty, např. “hodinky.heureka.cz” (pro spárované produkty). Když projdete všechny subdomény uvidíte, že tržby vám generují především spárované produkty a nespárované tvoří jen velmi malou část.

Spárované produkty se zobrazují v produktových kartách, ve kterých se dá filtrovat a vyhledávat. Ty nespárované jsou zařazené až za nimi. 

Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding. 

V Reportu spárovanosti najdete návrhy pro správné párování. Ty jsou generované podle vámi uváděných EAN kódů, které Heureka porovnává s dalšími spárovanými produkty v jejich databázi. V případě, že EAN nevyplňujete, bude navrhované pole prázdné.

Jestli jsou navrhovaný název a kategorie správné, můžete zkontrolovat např. podle vaší ceny a té doporučené. Pokud jsou velmi odlišné, zkontrolujte, jestli je návrh relevantní. S párováním vám pomůže aplikace Pairing Bear.

Kontrolujete spárovanost vašich produktů manuálně podle tohoto reportu nebo k tomu používáte aplikace, jako je třeba Bidding Fox? Napište nám svoje zkušenosti. 
 

Přidat komentář

Další články

Feed Marketing
Na MergadoFestu 2019 jsem, Vážení kolegové, slíbil uveřejnit postupy pro tvorbu cenových automatů, vylepšování biddingu a podobně. Dnes se spolu podíváme, jak si do exportů v Mergadu můžete doplnit ke svým položkám zboží (SHOPITEM) prodejní ceny konkurenčního e-shopu .
Feed marketing
Mít přímo v exportu v Mergadu číslo s cenou nejlevnějšího (druhého nejlevnějšího atp.) konkurenta se může hodit. Třeba pro pokročilé řízení biddingu , pricing i další marketérské fígle. Navážu tedy na návod Jak dostat do exportu v Mergadu cenu konkurenčního e-shopu a ukážu vám, jak na to.