Jste zde

Proč nesedí počty produktů v přehledu jednotlivých strategií

V druhém díle nejčastějších otázek z podpory se společně podíváme na váš další častý problém, kterým jsou nesedící počty produktů napříč biddingovými strategiemi. Čím je tento jev způsobený? Klikněte na video a zjistěte více.

Jestli by vás zajímala konkrétní otázka či problém, který bychom mohli podobně zpracovat a vysvětlit, dejte nám o něm vědět v komentářích pod videem a nebo na podpora@biddingfox.com.

 

 

0:00 Úvod

0:24 Logika uspořádání strategií

0:44 Řazení strategií

1:15 Produkt nesplňující podmínky strategie

2:17 Testovací strategie

2:31 Nesedící počty produktů ve strategiích

2:55 Nespárované produkty

3:17 Nenabiddované produkty

3:37 Vylučující se podmínky výběru produktů

4:11 Chybějící element ITEM_ID

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.