Jste zde

Přesnější výběry produktů

Nezahálíme a máme nová vylepšení našeho nástroje. Díky nímž můžete například vyfiltrovat dárky konkurence a nebo snadněji pracovat se strategiemi. Přečtěte si článek a zjistěte, jaké novinky vám zpříjemní práci s aplikací.

Nové filtry konkurence

Více možností filtrování specifického sortimentu podle kritérií konkurenta naleznete na stránce Produkty. Rozkliknete si nabídku rozšířeného vyhledávání a zvolíte záložku konkurence. Zde je nutné vyplnit název e-shopu, podle kterého se budou nabídky filtrovat. Následně vypíšete, co požadujete. Přibyla pole pro:

  • cenu produktu,
  • dostupnost,
  • cenu dopravy,
  • pozice v biddingu,
  • pozice podle ceny.

Součástí jsou mimo jiné i checkboxyDoprava zdarma“ nebo „S dárkem“. Po nastavení požadavků se vám vyhledá sortiment s těmito mnohdy zvýhodňujícími parametry. Výběr produktů si poté můžete vyexportovat a na jeho základě doplnit třeba element GIFT, popřípadě na něj vytvořit samostatnou strategii. Jak postupovat při tvorbě strategie na vlastní výběr produktů si přečtěte v článku na našem blogu.

Nabídka filtrů konkurence
Nabídka filtrů konkurence

Zobrazení dárků, TOP produktů a dalších údajů najdete i na stránce Konkurence. Tlačítkem „Detail“ si zobrazíte informace k vybranému e-shopu. Doporučujeme je mít ve sledování, protože se vám potom bude v detailu zobrazovat i historický vývoj. Přečtěte si jak na to, nebo koukněte na video.

Editace a výpis strategií

Přesuneme se na stránku Strategie, kde najdete tři změny. Jako první zmíníme rychlou editaci nastavení. Kromě pozic, maximálního PNO, CPC a dodací doby je nově součástí i maximální cena za proklik z procent ceny produktu. V případě, že máte vyplněné oba sloupečky CPC pamatujte, že Bidding Fox bude brát vždy v potaz nižší hodnotu.

Rychlá úprava strategií
Rychlá úprava strategií

Na první pohled neviditelná změna je prokliknutí přes metriky strategie. Pokud vás tedy například zajímá, jaké produkty byly objednané za posledních 30 dní, stačí kliknout na číslo ve sloupci „Objednávky“. Sortiment se vám rovnou vyfiltruje na stránce Produkty, automaticky seřazený podle zvolené metriky. Tímto se vám usnadní především vyhledávání sortimentu podle konkrétních kritérií.

Jedna z proklikávacích metrik ve strategiích
Jedna z proklikávacích metrik ve strategiích

Dalšími drobnostmi, kterých si můžete všimnout, jsou zpřehlednění výpisu nastavení strategie, možnost uložení výchozí hodnoty DPH do Google Analytics v nastavení projektu či  automatické předvyplnění nastavené hodnoty DPH. Jestliže si zvolíte DPH třeba 21 % a budete zakládat novou strategii, tuto hodnotu budete mít zde již propsanou.

 

Není vám jasná nějaká ze zmíněných funkcí? Koukněte na náš blog, na kterém najdete různé tipy a návody. Připravujeme také videonávody, jež vám usnadní práci s lišákem. Novinky sledujte na webu nebo sociálních sítích.

Komentáře

Tedy chápu to Dominiko správně tak, že mohu stavět biddingové strategie cílené na konkrétního konkurenta?

Pěkné.

Ano Michale, přesně tak to je. Myslím, že výše zmíněné filtrování v kombinaci se stránkou Konkurence či vlastními metrikami v Diagnostice, jsou možnosti velmi zajímavé.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Vstupní stránka vs. ITEM_ID
Při nastavování aplikace Bidding Fox máte možnost vybrat si, podle čeho budete párovat statistiky k produktům. Rozlišujeme dvě možnosti – párování podle vstupní stránky a nebo ITEM_ID. Obě se vyznačují specifickým chováním a mají výhody i nevýhody. Zjistěte o nich více.
Certifikovaní partneři
Nevíte si rady s inzercí na Heurece a Zboží.cz? Svěřte svůj e-shop do zkušených rukou našich certifikovaných partnerů.
První strategie biddingu
Zapnutím aplikace práce nekončí. Jen se správně nastavenými strategiemi bude Bidding Fox vědět, jak má pro váš e-shop pracovat. Zjistěte více, aby i vaše inzerce běžela jak řádně promazaný stroj.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.