Jste zde

Zjistěte, jestli vaše produkty nevypadávají z biddingu

Dali jste si práci s nastavením strategií biddingu a teď čekáte, kdy přijde nárůst objednávek. A pořád se nic neděje. V Bidding Foxu najdete obsáhlou diagnostiku, která produkty hlídá a díky ní máte k dispozici cenné informace pro optimalizaci. Mimo jiné zjistíte i to, jestli vaše produkty nevypadávají z biddingu. 

Jednou ze součástí podstránky Diagnostika jsou Validátory. Ty hlídají, jestli se chování vašich produktů nevymyká standardním situacím

Díky nim zjistíte, jestli:

Proč produkty vypadávají z biddingu

Příčin může být několik: 

  • Nastavení nízké ceny za proklik, kterou konkurence přebiduje, 
  • vyšší doba dodání zboží, vzhledem k ostatním nabídkám (3 dny vs. do měsíce),
  • cílení na vysoké pozice, na které CPC nestačí, 
  • a další. 
tabulka produktů, které vypadly z biddingu

Jak zabránit vypadávání z biddingu

Jednotlivé produkty zkontrolujte a podívejte se na nastavení strategií, do kterých spadají. Srovnejte vaši a konkurenční nabídky. Jejich cenu za proklik nezjistíte, ale jestli cílíte na pozici, na které se zobrazují oni, jistě nabízejí vyšší. Zvyšte tedy vaši nabídku, ale pamatujte na to, že maximální stanovenou cenu můžete zaplatit. Pozor, aby nebyla nesmyslně vysoká, jen abyste se dostali na první pozici. CPC postupně zvyšujte a optimalizujte
V případě, že u vaší nabídky máte vyšší dostupnost než ostatní, je třeba zamyslet se, jestli se vám nevyplatí zboží skladovat. 

Nastavte si upozornění

V Bidding Foxu zvolte možnost posílání upozornění do e-mailu nebo Mergada, abyste o těchto produktech měli vždy přehled. Jak na to si přečtěte v návodu.

Bidding Fox a jeho Diagnostiku můžete vyzkoušet na 15 dní zdarma. I vy tak můžete vyzkoušet, kolik času vám ušetří. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Začít s biddingem může působit jako velký krok. Ale věřte, když víte co chcete, co nechcete a kam směřujete, máte půl práce hotovo. A zbytek? Ten už zvládnete s trochou lišáckého vedení. 🦊 Tak se do toho pustíme.
Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.