Jste zde

Zjistěte, jestli vaše produkty nevypadávají z biddingu

Dali jste si práci s nastavením strategií biddingu a teď čekáte, kdy přijde nárůst objednávek. A pořád se nic neděje. V Bidding Foxu najdete obsáhlou diagnostiku, která produkty hlídá a díky ní máte k dispozici cenné informace pro optimalizaci. Mimo jiné zjistíte i to, jestli vaše produkty nevypadávají z biddingu. 

Jednou ze součástí podstránky Diagnostika jsou Validátory. Ty hlídají, jestli se chování vašich produktů nevymyká standardním situacím

Díky nim zjistíte, jestli:

Proč produkty vypadávají z biddingu

Příčin může být několik: 

  • Nastavení nízké ceny za proklik, kterou konkurence přebiduje, 
  • vyšší doba dodání zboží, vzhledem k ostatním nabídkám (3 dny vs. do měsíce),
  • cílení na vysoké pozice, na které CPC nestačí, 
  • a další. 
tabulka produktů, které vypadly z biddingu

Jak zabránit vypadávání z biddingu

Jednotlivé produkty zkontrolujte a podívejte se na nastavení strategií, do kterých spadají. Srovnejte vaši a konkurenční nabídky. Jejich cenu za proklik nezjistíte, ale jestli cílíte na pozici, na které se zobrazují oni, jistě nabízejí vyšší. Zvyšte tedy vaši nabídku, ale pamatujte na to, že maximální stanovenou cenu můžete zaplatit. Pozor, aby nebyla nesmyslně vysoká, jen abyste se dostali na první pozici. CPC postupně zvyšujte a optimalizujte
V případě, že u vaší nabídky máte vyšší dostupnost než ostatní, je třeba zamyslet se, jestli se vám nevyplatí zboží skladovat. 

Nastavte si upozornění

V Bidding Foxu zvolte možnost posílání upozornění do e-mailu nebo Mergada, abyste o těchto produktech měli vždy přehled. Jak na to si přečtěte v návodu.

Bidding Fox a jeho Diagnostiku můžete vyzkoušet na 15 dní zdarma. I vy tak můžete vyzkoušet, kolik času vám ušetří. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.